Siguranta
Renault nu prea dă greș atunci când vine vorba de testele de siguranță. Iar Koleos nu face excepție de la regulă. În cadrul testelor organizate de Euro NCAP, SUV-ul a fost răsplătit cu 5 stele.
Protecția pasagerilor adulți a fost notată cu 90% din numărul total de puncte, iar protecția copiilor a primit 79%. În dreptul protecției pietonilor, Renault Koleos a bifat 62% din numărul punctelor disponibile, iar sistemele de siguranță propuse de francezi au reușit să genereze un scor de 75%.
Odată cu faceliftul aplicat în 2019, Koleos a primit sistemul Active Brake Assist cu sistem de avertizare în cazul unei coliziuni frontale, o funcție pentru detectarea pietonilor și un asistent pentru detectarea stării de oboseală a șoferului.
Alături de aceste sisteme, SUV-ul francez poate fi echipat cu următoarele tehnologii: sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare, sistem de monitorizare a distanței față de vehiculul din față, sistem pentru monitorizarea unghiului mort și alertă pentru depășirea vitezei maxime.
O fi el depășit ca design dar l-aș prefera struțo-cămilelor suv coupe. Este unul dintre ultimii mohicani ai genulu suv clasic. Și ma refer inclusiv la motor, adică un diesel de 2.0 l (după părerea mea suficient) pentru că mașina asta se adresează unei anumite categorii de cumpărători. Iar aceștia nu cred că o cumpără pentru liniuțe. De remarcat poziția ecranului multimedia care cred că se încadrează la fix, adică fără a-l atașa de parcă ar fi after market.