Design
Privind la Koleos, e imposibil să nu realizezi din primele momente că ai de-a face cu un model Renault. La fel ca frații săi mai mici, SUV-ul are o parte frontală cu un design dominat de farurile cu semnătură diurnă sub forma literei C. Ele flanchează o grilă cu elemente cromate.
În cazul modelelor Initiale Paris, această grilă poartă numele nivelului de echipare fix sub sigla Renault. Aceeași emblemă va fi regăsită și pe portierele față, în timp ce spatele mașinii va avea stopuri cu tehnologie LED și un design ușor diferit față de ce vei regăsi pe modelele din echiparea Intens.
Per total, Koleos este masiv și impunător, iar paleta de culori oferită de Renault pentru SUV-ul lor amiral este generoasă. Ea include tonuri speciale, precum albastru Meissen, negru Ametisse sau roșu Millesime. Pe modelul nostru de test s-a regăsit nuanța de albastru.
O fi el depășit ca design dar l-aș prefera struțo-cămilelor suv coupe. Este unul dintre ultimii mohicani ai genulu suv clasic. Și ma refer inclusiv la motor, adică un diesel de 2.0 l (după părerea mea suficient) pentru că mașina asta se adresează unei anumite categorii de cumpărători. Iar aceștia nu cred că o cumpără pentru liniuțe. De remarcat poziția ecranului multimedia care cred că se încadrează la fix, adică fără a-l atașa de parcă ar fi after market.