Tehnologie
Când vine vorba de tehnologie începe să se vadă cu adevărat vârsta modelului francez. La debut, în 2016, Koleos era vârful de lance al companiei, introducând cel mai nou sistem multimedia al francezilor (R-Link), un instrumentar de bord parțial digital, precum și multe alte noutăți. Astăzi, însă, totul pare dintr-o epocă trecută.
Rezoluția turometrului digital este destul de mică, mai ales comparativ cu soluțiile propuse de marii rivali ai lui Koleos. Informațiile afișate în zona digitală sunt și ele limitate, iar sistemul R-Link se află deja la două generații în urmă față de ce s-a lansat recent pe Megane Electric, luna trecută, la salonul auto de la Munchen.
Conectivitatea Apple CarPlay și Android Auto (cu fir) mai repară din aceste neajunsuri, precum și sistemul audio Bose, dezvoltat special pentru Koleos, care oferă o calitate foarte bună a sunetului.
O fi el depășit ca design dar l-aș prefera struțo-cămilelor suv coupe. Este unul dintre ultimii mohicani ai genulu suv clasic. Și ma refer inclusiv la motor, adică un diesel de 2.0 l (după părerea mea suficient) pentru că mașina asta se adresează unei anumite categorii de cumpărători. Iar aceștia nu cred că o cumpără pentru liniuțe. De remarcat poziția ecranului multimedia care cred că se încadrează la fix, adică fără a-l atașa de parcă ar fi after market.