Vizibilitate
Cu o lungime de 4.7 metri, Koleos chiar are nevoie de suprafețe vitrate generoase. Iar producătorul francez a avut grijă să ofere SUV-ului armele necesare pentru a nu ține șoferul legat la ochi.
Oglinzile laterale sunt de-a dreptul uriașe și îți oferă o perspectivă foarte bună asupra a ceea ce se întâmplă în spate. Mai mult, parbrizul nu e foarte înclinat, iar montanții față sunt destul de subțiri, astfel încât nici perspectiva asupra drumului nu e obturată deloc.
Luneta are dimensiuni mari, însă o să ai ceva bătăi de cap cu tetierele scaunelor din spate, care, dacă sunt ridicate, vor bloca o parte din vederea ta. Chiar și așa, pe Koleos Initiale Paris primești senzori de parcare și cameră de mers cu spatele încă din dotarea standard.
O fi el depășit ca design dar l-aș prefera struțo-cămilelor suv coupe. Este unul dintre ultimii mohicani ai genulu suv clasic. Și ma refer inclusiv la motor, adică un diesel de 2.0 l (după părerea mea suficient) pentru că mașina asta se adresează unei anumite categorii de cumpărători. Iar aceștia nu cred că o cumpără pentru liniuțe. De remarcat poziția ecranului multimedia care cred că se încadrează la fix, adică fără a-l atașa de parcă ar fi after market.