Interior
Am blamat de multe ori faptul că producătorii auto folosesc o hârtie indigo cu care copiază același interior pe diferite modele. Însă, când vine vorba despre un interior lăudabil, criticile se mai domolesc.
Este și cazul lui Megane Estate, care se bucură de aceeași practicalitate și nivel de tehnologizare cu fratele mai mare, Talisman. Prin urmare, un transplant benefic.
Materialele sunt moi și prietenoase în mare parte din habitaclu. Sunt doar câteva excepții izolate de materiale tari. Finisajele sunt și ele destul de bune, iar tapițeria vine cu un material catifelat, care amplifică starea de confort.
Ergonomia este o chestiune discutabilă. Chiar dacă ecranul tactil răspunde foarte bine la comenzi, uneori este dificil să îți iei ochii de la drum doar pentru a căuta locul lor pe display.
Spațiile de depozitare sunt bine gândite și generoase. Buzunarele ușilor sunt destul de mari, cotiera este și ea adâncă, iar torpedoul încăpător. Suportul pentru telefon mobil de la baza consolei este și el bine croit, însă suportul de sticle și pahare de pe consola centrală nu este suficient de adânc pentru o susținere bună.
Portbagajul are o capacitate de 521 de litri. Este suficient pentru un concediu de câteva zile, însă unii ar putea privi cu jind la spațiul mult mai generos pe care îl promit Seat Leon ST, Volkswagen Golf Variant, Peugeot 308 SW și Opel Astra Sports Tourer. Doar Ford Focus Wagon este ceva mai neîncăpător.
Cred ca ati gresit aici "Transmisia automată cu șase rapoarte este etajată corect." ... pana la urma este vorba de o cutie manuala, nu? Se vede si in poze...