Renault Megane Estate

1.6 Diesel Turbo (dCi) 130CP Man6 Intens

Calitate / Pret

4.5

Renault Megane Estate pleacă de la 15.500 de euro pe piața din România, un preț de pornire ușor mai mic decât al celorlalți rivali. Dacă ne referim totuși la versiunea testată de noi, adică dieselul de top 1.6 dCi de 130 de cai putere, calculele încep de la 19.300 de euro, iar versiunea de top Intens urcă valoarea totală la 21.000 de euro.

Dacă ne uităm în segment la versiunile comparabile ale rivalilor observăm următoarele: Ford Focus Wagon 1.5 TDCi Titanium este ușor mai ieftin, la 20.200 de euro, Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTi Innovation ajunge la 22.500 de euro, Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDI Allure costă 23.000 de euro, Seat Leon ST 2.0 TDI FR are un preț apropiat de 21.300 de euro, iar Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI Highline păstrează ștacheta ridicată cu un preț de 23.800 de euro. Popularul Skoda Octavia Combi în versiunea 2.0 TDI de 150 de cai putere și echiparea de top Laurin&Klement ajunge la 25.800 de euro. Chiar și echiparea Style este mai scumpă la 22.000 de euro. 

  • Suca, joi, 12.01.2017 10:21

    Cred ca ati gresit aici "Transmisia automată cu șase rapoarte este etajată corect." ... pana la urma este vorba de o cutie manuala, nu? Se vede si in poze...

  • mircea, joi, 12.01.2017 10:28

    @Suca Desigur. Mulțumim pentru sesizare.

  • arogantul, joi, 12.01.2017 10:56

    poate cea mai importanta afirmatie din articol: """"Ergonomia este o chestiune discutabilă. Chiar dacă ecranul tactil răspunde foarte bine la comenzi, uneori este dificil să îți iei ochii de la drum doar pentru a căuta locul lor pe display"""" aceeasi problema care apare si pe S90, V90, XC 90, si pe alte masini moderne care renunta la butoane de dragul unor displayuri uriase.

  • ABC, joi, 12.01.2017 12:40

    Practic, la nivelul de echipare doar Focus e mai ieftin. As remarca insa ca trebuie aduse in discutie si costurile de intretinere, Ford e mai ieftin ca Renault. Nu ati adus in discutie si Octavia Combi, e in acelasi segment.

  • SEVW, joi, 12.01.2017 12:53

    1."Din fericire, Ford Focus Wagon și Peugeot 308 SW sunt ceva mai slabi și sunt depășiți ușor." De cand este de laudat cand un model are performante mai slabe decat media? 2. 23k euro pentru coaja aia de Peugeot 308? Francezii au inceput sa-si ia nasul la purtare... 3. Megane este o masina corecta pentru cei fara pretentii. Pentru restul, slava Domnului, exista o multime de optiuni in clasa asta.

  • Andrei, joi, 12.01.2017 14:02

    "iar Sport rigidizează puțin direcția și suspensia" La Megane nu exista amortizoare adaptive, deci modul Sport nu influenteaza cu nimic suspensia. E doar placebo in cazul de fata. Se modifica insa raspunsul directiei, al cutiei automate (unde e cazul)...la Renault, singurul model cu amortizoare adaptive este Talisman, cel putin pe piata din Romania

  • gogu, joi, 12.01.2017 19:08

    conduc varianta non break de start, iar minusurile sunt sesizabile; de exemplu buzunarele din usi sunt infime comparativ cu ce aveau inainte megane urile; iluminatul spate e o gluma, pana te familiarizezi cauti butoanele de innebunesti pe panou, acu iarna varianta diesel se incalzeste ff greu; pentru 14800 euro ma asteptam la mai mult decat start&stop, cruise control si esp... sunt relativ dezamagit de aceasta varianta entry level, iar sa dai 20 si de mii pe un megane dotat superior mi se pare o gluma porasta

  • flavius, joi, 12.01.2017 21:49

    Pacat de renault.Au renuntat de mult sa mai faca masini,de dragul unui marketing inselator.

  • @flavius, joi, 12.01.2017 22:51

    hater ordinar... scoate-ti poza aia. De cate ori comentezi injuri....