Tehnologie
Noua generație Renault Megane a evoluat mult în ceea ce privește capitolul tehnologie. Francezii au prospectat piața și au înțeles ce au de făcut. Așa ne-am ales cu un instrumentar de bord digital care ține locul ceasurilor tradiționale. Versiunea modernă oferă o mulțime de informații, uneori chiar prea multe și aglomerate. Totuși, Megane GT oferă și un Head-Up Display (într-o variantă accesibilă, cu proiecție pe un petec de plastic transparent) capabil să-ți facă viața la volan și mai simplă.
Al doilea punct de atracție îl reprezintă sistemul de infotainment care comunică cu ocupanții prin intermediul unui ecran tactil de 8.7 inch poziționat vertical. Pe marginea acestuia, Renault a integrat o serie de comenzi care au înlocuit butoanele fizice clasice. Uneori, timpul de reacție oferit de ecosistemul gândit de Renault este destul de lung, iar acest lucru te-ar putea deranja.
Tot la interior trebuie să amintim de butonul MultiSense, care te trimite direct în zona de personalizare a modelului, în timp ce butonul RS Drive trece Megane-ul GT direct în modul Sport.
asadar feeling-ul directiei ramane in mare parte prost, timic Renault nu inteleg ceva: ca puntea spate sa vireze in directie opusa e cat se poate de logic... insa a vira in aceasi directie ca puntea fata la viteze mai mari depaseste capacitatea mea de intelegere... la ce bun asta? pt a contracara eventuala supravirare? pai si senzatia soferului nu este de subvirare, de ruliu? (vad acelasi lucri la Audi A8)