Design
Am ajuns și la unul dintre capitolele în care Megane punctează excelent. Indiferent că vorbim despre versiunea GT sau despre o variantă "civilă", francezul reușește să atragă privirile tuturor.
Designul găsit de Renault este unul reușit și eu nu prea văd loc de minusuri. Partea posterioară cu acele stopuri alungite îți semnalează de la o poștă că în fața ta se află un Megane. Și la toate aceste elemente se adaugă jantele generoase, elementele cromate și logo-urile GT.
Toată lumea știe că designul este o chestie subiectivă, motiv pentru care nu mă voi chinui prea tare să găsesc nod în papură designului folosit de Renault pe Megane. Îl iau ca atare și mă bucur de el ori de câte ori am ocazia să-l întâlnesc pe stradă.
asadar feeling-ul directiei ramane in mare parte prost, timic Renault nu inteleg ceva: ca puntea spate sa vireze in directie opusa e cat se poate de logic... insa a vira in aceasi directie ca puntea fata la viteze mai mari depaseste capacitatea mea de intelegere... la ce bun asta? pt a contracara eventuala supravirare? pai si senzatia soferului nu este de subvirare, de ruliu? (vad acelasi lucri la Audi A8)