Interior
Renault a știut care sunt punctele slabe ale vechiului Zoe și le-a revizuit. Așa am ajuns să facem cunoștință cu un interior plăcut, mult îmbunătățit față de vechea generație. Rămân materiale tari și neprietenoase în partea inferioară a bordului, însă zonele superioare au devenit plăcute și chiar pot fi îmbrăcate în materiale ecologice.
Renault se laudă cu un material textil 100% ecologic. El este obținut dintr-un amestec de tapițerii și centuri de siguranță uzate (50%) și sticle de plastic (50%). Este foarte prietenos la atingere și apare chiar și pe consola centrală. O consolă centrală care a devenit mult mai aerisită datorită folosirii unei transmisii automate cu conexiune electronică. Din păcate, lipsește în continuare cotiera.
Pe consola centrală avem acum un spațiu generos pentru depozitarea telefonului mobil, precum și un alt spațiu cu încărcare prin inducție. Toate aceste spații vin cu suprafețe aderente. Ergonomia a fost simplificată și vine cu o serie de afișaje și comenzi introduse pentru prima dată pe Dacia Duster.
Inserțiile textile de pe planșa de bord și de pe scaune nu sunt singurele elemente provenite din obiecte reciclate. La interior mai sunt alte patru zone create din plastic reciclat, mai exact din polipropilenă.
Am acordat o atenție deosebită și scaunelor, pe care le-am tot criticat pe vechiul Zoe. În cazul noului model sunt de părere că a fost modificat șezutul și ele au devenit astfel mai confortabile pe distanțe lungi.
Pe locurile din spate, bancheta este destul de tare și nu cred că va găzdui confortabil trei pasageri. Deși podeaua este aproape plată și nu ai avea obstacole la nivelul picioarelor. Spațiul pentru genunchi este la limita decenței, specific unei mașini de clasă mică. Renault oferă și două prize USB pentru pasagerii spate.
Surpriză mare în portbagaj, acolo unde Renault a găsit resurse pentru o capacitate totală de 338 de litri. Sunt modele compacte care se laudă cu o asemenea capacitate. Există și un fund dublu, sub care se ascund spații de depozitare pentru cablurile de încărcare. Trebuie să spun însă că materialul din care este confecționat fundul detașabil al portbagajului pare extrem de auster.
Antifonarea habitaclului a fost îmbunătățită și acum Zoe beneficiază de un parbriz izolat acustic. Cu toate acestea, zgomotul de vânt este destul de perceptibil în habitaclu la peste 120 de km/h.
O masina de oras de 1,5 tone care costa 30.000 Euro. Buna treaba. Merita? Autonomie declarata 386km, facut 200 si un pic. In conditii ideale (Sicilia ;) doar cu sofer. Ce-ar fi sa rulam iarna la noi la -10 grade. Cat am scoate? Merita? Incarcare la priza de acasa 36 de ore!!! Merita? Asta-i viitorul? Merita? M-au amuzat concluziile cu Ne-a placut si nu Ne-a placut: Grafica ecranelor - yoooo generatia facebook Materialele reciclate - he he he cool Autonomia - sic Nu ne-a placut: lipsa cotierei - intradevar de asta nu voi cumpara eu masina asta...