Interior
Renault a îmbunătățit rețeta interiorului. Francezii au ales să opereze o serie de modificări prin care să satisfacă și mai multe dintre cerințele publicului larg. Astfel, materialele folosite sunt unele ceva mai prietenoase cu simțul tactil. Pe acestea le vei întâlni, în special, în partea superioară a planșei de bord. Totuși, în zona inferioară, Renault păstrează accesoriile fabricate din materiale plastice dure.
Pe fețele ușilor vei putea depozita o sticlă de apă de jumătate de litru, dar și alte mărunțișuri. Totuși, lucrurile sunt destul de înghesuite în zona buzunarelor ușilor, iar accesul se realizează cu dificultate.
Francezul plusează cu ceva mai mult spațiu în zona centrală. Imediat sub comenzile sistemului de climatizare vei descoperi un spațiu unde îți poți depozita cu ușurință telefonul mobil, dar și două suporturi de pahare bine proporționate. O "tăviță" echipată cu un sistem de încărcare prin inducție a fost integrată sub suportul selectorului transmisiei.
Din păcate, cotiera nu este disponibilă standard nici pe versiunea de echipare de top.
Renault a îmbunătățit și scaunele lui Zoe. Poziția la volan rămâne una înaltă (ai impresia că te-ai urcat într-un crossover și nu într-un hatchback subcompact), iar șezutul este ceva mai generos. Scaunele sunt moi, însă nu oferă un suport lateral prea bun.
În spate, pasagerii vor sta destul de înghesuiți. Dar nu e vina lui Zoe, întrucât această problemă o întâlnești la tot pasul în segmentul mic. Renault oferă și două porturi USB pentru cei care vor călători pe bancheta din spate.
Volumul portbagajului este de 338 de litri, valoarea fiind una care se apropie de cele din segmentul compact. Există și o podea falsă pentru portbagaj (disponibilă opțional) cu ajutorul căreia vei putea "ascunde" cablurile de încărcare.
Deși antifonarea habitaclului a fost îmbunătățită, zgomotul de vânt își face simțită prezența la viteze mai mari de 110 km/h.
Un adevarat pionier al masinilor pur electrice, a primit de aceasta data maximum posibil din aceasta caroserie dpdv al autonomiei.... Interiorul este unul modern, cu tableta mult-hulita, gen TESLA... Bravos RENAULT, asteptam si modelele cu peste 500-600 km autonomie WLTP