Performante
Seat a vrut să fie văzut întotdeauna drept brandul sportiv al Grupului Volkswagen. Așa că nici măcar versiunea asta cu resurse ușor modeste nu trebuia să dezamăgească. Exemplarul testat era capabil să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 9.6 secunde. Este iarăși o valoare care îl poziționează mai bine decât Volkswagen Golf.
Despre Opel Astra și cele 12.7 secunde ale sale nici nu poate fi vorba. Hyundai i30 și Kia Ceed, fără automate și cu 5 cai putere în plus, sunt mai lente cu o secundă și jumătate. La fel și Honda Civic, care are 129 de cai putere și automată și face 100 de km/ în 10.8 secunde.
Ford Focus cu celebrul 1.0 Ecoboost de 125 de cai putere promite un timp extrem de slab: numai 12 secunde. Mazda3 se apropie ceva mai mult cu cei 120 de cai: 10.4 secunde. Renault Megane, Peugeot 308, cu versiuni chiar mai puternice și fără transmisii automate, nu reușesc să scadă sub pragul de 10 secunde.
Așadar, Seat și-a onorat încă o dată promisiunea față de fani.
La golf ul 7 al unei rude,"Dumnezeul transmisiilor cu dublu ambreiaj" s- a plictisit si si-a dat demisia pe la 45000km. Raspunsul celor de la reprezentanta a fost" cutiile cu 7 trepte si ambreiaje uscate nu se pot folosi in ambuteiaje pt ca se uzeaza prematur". Dupa logica vag,automata iti iei pt autostrada si manuala pentru oras.