PeRSonalitate
În căutarea exasperantă a celor mai eficiente modalități de a produce o mașină cu cât mai puține resurse, producătorii auto au inventat platformele modulare.
Ce înseamnă asta? Că multe modele pot folosi aceleași componente în zone cheie, pentru a reduce foarte mult costurile de dezvoltare. Cum se reflectă asta asupra clientului final? Greu de spus. Ar trebui să vedem prețuri mai accesibile, la pachet o creștere a profitabilității companiilor auto. Win-win, nu?
Teoretic da. Practic, nu întotdeauna se întâmplă așa. Ce putem vedea clar, însă, este că aceste platforme modulare pot da naștere unor zeci de variații care mai de care mai diferite, cu personalități aparte.
Skoda Enyaq este o mașină electrică impresionantă. Am testat-o aici, pe Automarket, de câteva ori deja. Dar unii oameni vor toate atributele ei, la pachet cu un design ceva mai special. Iar pentru asta, inginerii cehi nici nu au fost nevoiți să facă eforturi prea mari. Au vorbit cu echipa de la design și au creat ce vedeți aici: Skoda Enyaq Coupe sau, pe numele său complet, Skoda Enyaq Coupe iV RS. Asta ca să vă oferim un indiciu și asupra motorizării.
Formele apetisante ale acestui model nu puteau trece neobservate, iar din moment ce am văzut și sigla RS atașată pe haion, nu am putut decât să trecem la fapte. Respectiv la volan.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
O glumă de mașină. Urâtă cu craci și cu formă inutilă.