Puterea ursului
Prima generație Škoda Kodiaq a fost ca un hit neașteptat al unei trupe de garaj. Și nu o spun într-un sens rău. Fac comparația asta deoarece primul Kodiaq a fost modest, simplu, dar incredibil de reușit. S-a vândut în peste 750.000 de exemplare în întreaga lume, demonstrând că Škoda poate face SUV-uri la fel de bine cum o bunică face țesături și tricotaje.
Practic Kodiaq e ca un pulover confortabil, călduros și surprinzător de calitativ făcut de bunica ta. Iar acum, avem continuarea: noul Kodiaq, venit să-și revendice locul în sălbăticia alaskană.
Și apropo de sălbăticia alaskană, hai să vorbim despre nume. Škoda a botezat această mașină după un urs din Alaska, adică ursul Kodiak. Totuși, cehii au schimbat ultimul „K” cu „Q” pentru că trebuia să se potrivească în ideologia lor de nume. Dacă ne uităm, toate modelele noi Skoda au un nume care se termină în Q: Kamiq, Karoq, Enyaq și noul Elroq.
Ce este cu adevărat interesant la noul Kodiaq, pe care noi l-am testat, este că sub capotă se ascundea un motor diesel. Da, într-o lume în care motorul diesel este tratat ca un copil nepopular la școală, Škoda a ales să meargă, nederanjată, înainte.
Ai putea crede că a avea o mașină diesel în 2025 este ca și cum ai apărea la un grătar vegan cu o farfurie de cârnați. Dar Škoda insistă că acest motor este mai curat, mai inteligent și mai eficient ca niciodată.
Așadar, marea întrebare este: noul Kodiaq rage ca ursul din numele său, sau e doar un mârâit pierdut în vânt? Hai să aflăm. De asta am pregătit și o prezentare video pentru noua generație Skoda Kodiaq.
PREZENTAREA VIDEO A NOII GENERAȚII SKODA KODIAQ
interesant.am vazut kodiaq si tygon. seat o lasa moarta ca taracco nu se mai face?