
Tinuta de drum
Din primele momente în care te așezi la volan înțelegi că Skoda Kodiaq este o mașină făcută pentru confort. Suspensia este calibrată special pentru a oferi un nivel de confort cât se poate de mare. Absoarbe foarte bine denivelările și nu este zgomotoasă.
Noi am avut de-a face cu jantele de 19 inch, deci este posibil ca suspensia să fie puțin mai zgomotoasă dacă optați pentru jantele de 20 de inch. Desigur, faptul că mașina a fost gândită pentru confort înseamnă că ruliul este destul de prezent, mai ales în virajele strânse (are o contribuție și garda la sol înaltă). Din fericire, tangajul este rar întâlnit în momentele de accelerație sau frânare.
Direcția nu oferă un feedback prea mare, dar, din fericire, Kodiaq este ușor de manevrat și agil la viteze mici. În modul Sport precizia este mai mare, iar direcția începe să comunice mai bine cu tine. Chiar și așa, simți că această comunicare este artificială.
Opțional, poți opta pentru sistemul de control al șasiului DCC+. Acesta oferă o suspensie adaptivă cu 15 trepte, precum și o combinație de moduri de rulare diferite pentru calibrarea direcției și răspunsul motorului. Ce trebuie reținut este că reduce înclinarea caroseriei, iar manevrabilitatea se îmbunătățește.
Sistemul 4x4 își face datoria și păstrează o aderență bună chiar și pe suprafețe umede. Nu vă așteptați însă la escapade curajoase în off-road, chiar dacă există un mod Snow, care vă garantează mai multă aderență, și un asistent la coborâre. Kodiaq este bun pe un drum forestier, pe unul accidentat, dar nu mai mult.
interesant.am vazut kodiaq si tygon. seat o lasa moarta ca taracco nu se mai face?