Interior
După faceliftul aplicat modelului Auris, interiorul versiunii cu propulsie hibridă a suferit o serie de modificări. Pentru a fi în ton cu exteriorul cu look futurist, consola centrală pare acum desprinsă de nava spațială Enterprise. Un display generos domină partea de sus a consolei și a bordului taiat vertical. Majoritatea butoanelor fizice au fost înlocuite cu un soi de taste ce trebuie doar atinse, nu și apăsate fizic. Un alt ecran color este amplasat acum între cele două ceasuri din bord, iar ambianța totală este una mult mai plăcută față de cea a versiunii ante-facelift.
Toyota nu se dezminte însă la câteva aspecte. Grafica folosită pentru ecranul central este urâtă și deja datată, iar rezoluția pare și ea rămasă în urmă. O serie de plastice folosite la interior nu sunt la înălțime. Per total, însă, experiența la volanul modelului Auris Hybrid este una care bate spre pozitiv.
Portbagajul se accesează ușor prin intermediul unui hayon suficient de amplu, iar volumul este de 360 litri, o cifră decentă în segmentul hatchback-urilor compacte. Toyota Prius era mai generoasă la acest aspect, cu un volum de 446 litri, dar Prius nu s-a dovedit a fi un model pe placul clienților din România.
Coolness efect: interesanta. Daca si asta e o masina interesanta, inseamna ca nu mai avem proprietatea termenilor...