Performante
Toyota Auris Hybrid are trei moduri de rulare: Eco, Normal și Sport. Modelul pare submotorizat atât timp cât este folosit în modurile Eco sau Normal. Rezervele de putere sunt ținute sub control, iar pedala de accelerație este bine anesteziată în modul Eco. Cifrele oficiale sunt însă decente pentru un model de clasă compactă, accelerația de la 0 la 100 km/oră făcându-se în 10.9 secunde. Viteza maximă ce poate fi atinsă este de 180 km/oră.
Putem compara cifrele cu cele ale modelului Prius, dar sunt aproape identice, sitemul de propulsie hibrd fiind și el identic. Astfel, Toyota Prius are o viteză maximă tot de 180 km/oră, iar accelerația se face o idee mai repede, în 10.4 secunde. Opel Ampera are nevoie de doar 9 secunde pentru a atinge 100 km/oră, dar viteza maximă este de doar 160 km/oră. În schimb, mult mai puternicul hibrid plug-in Volkswagen Golf GTE de 204 CP are nevoie de 7.6 secunde pentru prima sută, iar viteza maximă este de 222 km/oră. Un diesel cu o putere similară cu cea a modelului Auris HSE are nevoie de 11-12 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/oră, iar viteza maximă este de 190 km/oră.
Coolness efect: interesanta. Daca si asta e o masina interesanta, inseamna ca nu mai avem proprietatea termenilor...