4.5
de Alexandru Monenciu, Foto: Dragoș Savu, joi, 16 mai

European cu acte în regulă

De foarte multe ori, modelele de serie se îndepărtează destul de mult de conceptul care le-a prefațat. Mai ales din punct de vedere estetic. Se întâmplă ca și în industria modei: nu toate hainele prezentate pe podiumul de la Milano sau Paris ajung în magazine. Mărcile celebre folosesc doar două, trei elemente, pe care le transpun mai apoi în producția de serie.

Revenind, însă, la industria auto, se mai întâmplă uneori ca mașina de serie să arate în proporție de 90% precum conceptul care a prefațat-o. Desigur, se renunță la elementele exagerate care nu ar trece niciodată testul siguranței.

A doua generație Toyota C-HR este un exemplu bun. Lansat în vara anului trecut, noul C-HR este foarte asemănător cu conceptul Prologue. Iar acesta este un plus, dacă mă întrebi pe mine, în contextul în care mai toate mașinile de pe stradă au ajuns să semene între ele.

În plus, nici nu m-aș fi așteptat ca Toyota să aibă o altă abordare, având în vedere că și prima generație C-HR a mizat pe un design foarte îndrăzneț.

Noi am condus o Toyota C-HR de ultimă generație, echipată cu un sistem de propulsie hibrid și în versiune GR Sport. Adică inspirată de modelele Toyota Gazoo Racing, divizia de motorsport a producătorului nipon.

De menționat că a doua generație Toyota C-HR a fost desenată și dezvoltată în Europa. Mai mult, este produsă pe Bătrânul Continent.

Ca de obicei, pe lângă impresiile de la volan, avem și un video cuprinzător.

PREZENTAREA VIDEO A NOII TOYOTA C-HR

 
  • Nick, joi, 16.05.2024 15:23

    49000 euro - glumiti... cred ca pret real ar fi 30-35. Cind pui piciorul pe accelerator, tipa de parca l-ai pus pe coaste.... jale mare, nu masina.

  • Banditos, joi, 16.05.2024 15:34

    Tot timpul bagi piciorul in acceleratie ca Ghita.

  • ds, vineri, 17.05.2024 09:13

    Conduc frecvent un Lexus Ux250h, tot motor de 2l hibrid + cvt, 50-60% din drumurile în oraș sunt în mod electric iar cvt-ul se comportă admirabil. Ce să mai, C-HR este o mică bijuterie, un 6-6.5% în oraș, cu un motor de 1.8-2 nu e la îndemâna multora, iar cine se miră de preț să nu uite ca, totuși, e un GR Sport cu tehnologie japoneză pură.

  • Pokemon, vineri, 17.05.2024 10:38

    Bah ce urata e!!!

  • Banditos, vineri, 17.05.2024 11:06

    Nu pot crede ca CHR obtine doar 6-6.5%.

  • andrei, vineri, 17.05.2024 17:28

    50000 euro si transmisie de scuter. Next!

  • Michi, sâmbătă, 18.05.2024 20:43

    Mizeria asta fabricată în Turcia va rupe norii în România. :))))) Stau taximetriștii să arunce 50k pe motor aspirat de 1.8. :)))))))))

  • Matei, sâmbătă, 18.05.2024 23:53

    Lumea nu vrea electrice la 50k, dom'le. Ia de aici șomoioc de hârtie la 50k! :))

  • Dizăl Rulz Forevăr, duminică, 19.05.2024 16:09

    Buburuza asta hidoasă costă cu 10k mai mult decât un e2008 similar ca dimensiuni. Mult succes, lol.

  • @Dizal, luni, 20.05.2024 11:49

    Ma pis pe masinile frantuzesti!

  • @chelu' penibil, luni, 20.05.2024 23:04

    Peugeot e lux de săraci, produce electrice ca atare, modeste și penibile, uzate moral. :

  • Levente, vineri, 31.05.2024 12:14

    Mi se pare ciudat ca la consumul mediu sa imi afiseze 4.4-5.7l/100km. Eu pana acum nu am condus asa o masina. Toate masinile conduse imi aratau o valoare fixa a consumului mediu nu o perioada. Ciudati mai sunt cei de la Toyota