European cu acte în regulă
De foarte multe ori, modelele de serie se îndepărtează destul de mult de conceptul care le-a prefațat. Mai ales din punct de vedere estetic. Se întâmplă ca și în industria modei: nu toate hainele prezentate pe podiumul de la Milano sau Paris ajung în magazine. Mărcile celebre folosesc doar două, trei elemente, pe care le transpun mai apoi în producția de serie.
Revenind, însă, la industria auto, se mai întâmplă uneori ca mașina de serie să arate în proporție de 90% precum conceptul care a prefațat-o. Desigur, se renunță la elementele exagerate care nu ar trece niciodată testul siguranței.
A doua generație Toyota C-HR este un exemplu bun. Lansat în vara anului trecut, noul C-HR este foarte asemănător cu conceptul Prologue. Iar acesta este un plus, dacă mă întrebi pe mine, în contextul în care mai toate mașinile de pe stradă au ajuns să semene între ele.
În plus, nici nu m-aș fi așteptat ca Toyota să aibă o altă abordare, având în vedere că și prima generație C-HR a mizat pe un design foarte îndrăzneț.
Noi am condus o Toyota C-HR de ultimă generație, echipată cu un sistem de propulsie hibrid și în versiune GR Sport. Adică inspirată de modelele Toyota Gazoo Racing, divizia de motorsport a producătorului nipon.
De menționat că a doua generație Toyota C-HR a fost desenată și dezvoltată în Europa. Mai mult, este produsă pe Bătrânul Continent.
Ca de obicei, pe lângă impresiile de la volan, avem și un video cuprinzător.
PREZENTAREA VIDEO A NOII TOYOTA C-HR
49000 euro - glumiti... cred ca pret real ar fi 30-35. Cind pui piciorul pe accelerator, tipa de parca l-ai pus pe coaste.... jale mare, nu masina.