Interior
Habitaclul este, fără îndoială, cel mai mare pas înainte, comparativ cu vechea generație. Are un aer modern, dar cu toate acestea nu a renunțat de tot la butoanele fizice. Ai încă destule butoane pe care să le apeși ori de câte ori vrei, unele care controlează funcțiile sistemului de climatizare, iar altele pentru activarea încălzirii în scaune.
Fiind vorba despre un nivel de echipare de top, versiunea GR Sport propune plastic, în mare parte moale, piele sintetică, velur și materiale textile. Găsești și plastic tare, dar prin zone unde nu ajungi foarte des cu mâinile.
Tot aici trebuie să menționez cusăturile alb-roșii, prezente inclusiv pe volan.
Să nu uit de sistemul de iluminare ambientală, cu 14 teme prestabilite și nu mai puțin de 50 de culori personalizabile, care mai animă puțin interiorul în condiții de lumină slabă. El funcționează și ca un sistem de siguranță, în sensul că iluminează în roșu atunci când detectează un vehicul sau o bicicletă care se apropie din spate, iar tu vrei să deschizi ușa.
Dacă tot am pomenit de lumină, C-HR GR Sport vine, în standard, cu un plafon panoramic din sticlă tratată. Astfel, nu mai ai nevoie de un parasolar în această zonă.
Am apreciat scaunele față sport, cu emblema GR în relief, pe tetiere. Oferă un suport lateral foarte bun. Singurul minus este că, deși vorbim despre un nivel de echipare de top, doar scaunul șoferului are reglaj electric.
Melomanii vor aprecia, cu siguranță, sistemul audio JBL, cu 9 incinte, și el standard pe versiunea GR Sport.
Teoretic, Toyota C-HR poate găzdui până la 5 pasageri, dar, practic, doar 4 vor sta confortabil. Pe banchetă, spațiul la cap și, mai ales la picioare, este destul de limitat dacă ai o înălțime peste medie. Limitat, dar în limitele clasei aș putea spune.
Spații de depozitare găsești cam peste tot. Buzunarele din portierele față sunt destul de încăpătoare pentru sticle, suporturile pentru pahare sunt adânci, iar telefonul mobil are o zonă special destinată, care beneficiază și de încărcare wireless.
Pasagerul din dreapta are și el o zonă unde își poate depozita telefonul, spre exemplu, chiar deasupra torpedoului.
Cu toate scaunele în poziție normală, portbagajul are un volum de încărcare de 362 litri. Configurația cu două motoare electrice afectează puțin acest aspect, având în vedere că versiunea de bază are un portbagaj de 388 litri.
La acest capitol, Kia Niro (451 litri) și Hyundai Kona (407 litri) se poziționează mai bine decât Toyota C-HR.
49000 euro - glumiti... cred ca pret real ar fi 30-35. Cind pui piciorul pe accelerator, tipa de parca l-ai pus pe coaste.... jale mare, nu masina.