Tinuta de drum
Chiar dacă poate fi echipată cu tracțiune integrală, așa cum a fost și cazul mașinii testate de noi, Toyota C-HR rămâne un SUV urban. Așadar, aici se va simți ca peștele în apă și, în funcție de nivelul de încărcare al bateriei și de stilul tău de condus, va rula mai mult electric.
Deci în liniște deplină. Dar, dacă totuși vrei să filtrezi mai rapid traficul, poți face asta fără nicio problemă, pentru că cei 197 CP sunt mai mult decât suficienți. Desigur, în acest caz vei auzi mai mult zgomotul motorului termic.
Așa cum spuneam mai sus, intervenția unității termice nu generează vibrații exagerate. Își face simțită prezența, dar într-un mod discret.
Suspensia se descurcă bine peste denivelări, dar o mică rigiditate tot există, probabil și din cauza jantelor generoase. Direcția, în schimb, este ideală pentru utilizarea urbană. Pe viraje, în afara orașului, nu îți dă emoții, însă nici nu transmite mare lucru despre suprafața de rulare. Este cât se poate de monotonă.
Cât privește ruliul, el este acolo să îți amintească de faptul că Toyota C-HR se simte mai bine abordând viraje cu viteze urbane, nu cu 90 de km/h.
49000 euro - glumiti... cred ca pret real ar fi 30-35. Cind pui piciorul pe accelerator, tipa de parca l-ai pus pe coaste.... jale mare, nu masina.