Design
Dacă vrei o mașină de serie cu aspect de concept, atunci noua Toyota C-HR este numai bună pentru tine. Ai o mulțime de unghiuri ascuțite, linii sculptate și o alură de SUV coupe, care răpește puțin din spațiul de pe locurile din spate.
Partea frontală, denumită Hammerhead sau "cap de ciocan" în traducere simplă, a fost inspirată de bZ4x. Tot aici ai o pereche de faruri full LED, iar din profil au ieșit în evidență jantele de 19 inch.
Tot din lateral vezi, sau mai bine spus nu vezi, mânerele de tip "flush" (o premieră pentru Toyota). Adică se retrag în portiere atunci când nu sunt utilizate. Și aici trebuie să fac o precizare: sunt destul de zgomotoase atunci când devin "invizibile".
Stopurile sunt și ele full LED (standard) și, tot o noutate pentru C-HR, numele modelului este integrat între ele și poate fi iluminat.
Cât despre nuanțele exterioare, ai o grămadă de opțiuni din care să alegi. Tocmai de aceea nu o să le enumăr pe toate. Dar am să mă opresc la opțiunea Bi-Tone, pe care a avut-o și pe mașina testată de noi.
Dacă alegi asta, vei avea un exterior bi-color, dar nu doar plafonul, așa cum se întâmplă de obicei, ci toată partea din spate (plafon, hayon și spoiler spate). Este o dotare standard pentru nivelul de echipare GR Sport și mi se pare de efect.
49000 euro - glumiti... cred ca pret real ar fi 30-35. Cind pui piciorul pe accelerator, tipa de parca l-ai pus pe coaste.... jale mare, nu masina.