Toyota Yaris
Reoperație estetică
E greu să te bați cu simbolurile. Fie că vorbim de sport, de politică, de economie sau de orice alt domeniu din lumea asta, e foarte greu ca challengerii să reușească lovituri decisive care să pună la pământ concurenți cu greutate.
Fenomenul este foarte vizibil în zona auto în clasa mică europeană, acolo unde Polo și Fiesta reușesc să conducă de ceva vreme topurile la nivel de vânzări într-un segment extrem de populat și în care este prezenți aproape toți constructorii care vând mașini pe continent. În acest caz, challengerii încearcă să dea din coate pentru a ieși cât mai în față în pluton, cu speranța că, printr-o mișcare suprinzătoare și neașteptată, vor da lovitura.
Ei bine, Yaris a reușit să dea lovitura acum câțiva ani prin lansarea versiunii hibride, singura din segment, care a adunat clienți ce au oroare de motorizările diesel, dar își doresc un consum decent propriu acestui tip de motorizare. Iar odată cu noul facelift primit de modelul japonez în primăvara lui 2017, anticul motor pe benzină de 1.33 litri trece și el la cele veșnice, fiind înlocuit de un 1.5 de 111 CP pe care am fost foarte curioși să-l testăm prin București și împrejurimi. Să vedem despre ce e vorba în propoziție.
apropo de yaris grmn: ati scris ca motorul e 1.8 turbo, altundeva am citit ca e supralimentat. care e varianta corecta? din pacate, si daca mi l-as permite, la 400 buc in europa, sansele sant minime