Calitate / Pret
Dacă până acum, Arteon Shooting Brake a reușit să facă o impresie plăcută raportat la rivalii din segmentul de volum, în acest capitol, modelul german plătește tribut accentelor premium pe care vrea să le scoată în evidență în lupta cu Audi, BMW sau Mercedes-Benz.
Arteon Shooting Brake va fi disponibil în două versiuni de echipare: Elegance și R-Line. Cea mai accesibilă versiune costă 35.700 de euro și propune un motor pe benzină de 1.5 litri și transmisie manuală.
Dacă vrei un diesel, calculele încep de la 38.100 de euro, iar dacă iubești atât de mult tracțiunea integrală (disponibilă doar pe motorul de 2.0 litri TDI cu 200 CP) și ești convins că o vrei pe mașina ta, atunci trebuie să ai în vedere faptul că prețurile pornesc de la 44.800 de euro (echipare Elegance).
Pentru exemplarul testat a fost ales nivelul de echipare de top R-Line (preț de pornire de 46.200 de euro pentru 2.0 TDI, 200 CP, DSG și 4Motion) plus pachete opționale care au făcut ca valoarea totală să fie de 59.332 de euro.
La o scurtă privire în segment, vei observa cum toate modelele producătorilor de volum sunt mai ieftine cu până la 7.400 de euro. Mai mult decât atât, cel mai accesibil model este chiar "fratele" Volkswagen Passat Variant (echipare Highline, 2.0 TDI, 200 CP, DSG și 4Motion).
În același timp, rivalii premium nu au prețuri de pornire mult mai mari decât Arteon Shooting Brake. BMW Seria 3 Touring în echiparea de bază și versiune 320d xDrive pornește de la 46.650 de euro, Mercedes-Benz Clasa C T-Modell (varianta de bază) cu motor diesel de 194 CP, cutie automată și tracțiune integrală are un preț de pornire de 47.050 de euro, iar A4 Avant 40 TDI quattro (echipare de bază) este disponibil pentru 47.350 de euro. Diferența nu este atât de mare față de Arteon Shooting Brake, însă nu trebuie să uităm și de faptul că peste echipările de bază ale modelelor premium vei mai adăuga câteva pachete de opționale.
Ai ai ce de bling, ce de roz, ce "evacuari"...the horror :)