Calitate / Pret

3.5

Noul Volkswagen Caddy poate fi comandat în România de la 24.900 de euro. Poate părea un preț mare pentru cei care nu sunt obișnuiți cu modelele utilitare. Bineînțeles, de banii ăștia primești doar un diesel de 2.0 litri și 75 de cai putere, cu nivelul de echipare de bază, adică Caddy. Pentru motorul testat de mine, adică 2.0 TDI de 102 cai putere, socotelile încep de la 27.000 de euro. Cu același nivel de echipare standard.

Ce primești pe echiparea Caddy:

- menținerea benzii de rulare
- frânare automată de urgență cu recunoașterea pietonilor și bicicliștilor
- pilot automat
- asistență la virare, care poate frâna atunci când sunt detectate vehicule din sens opus
- uși culisante pe ambele părți
- faruri automate cu halogen
- lumini LED pentru interior
- sistem Start-Stop
- Bluetooth
- aer condiționat manual
- jante de oțel negre cu dimensiunea de 16 inch
- bare nevopsite în culoarea caroseriei
- comenzi pe volan
- oglinzi electrice și încălzite
- computer de bord
- ecran multimedia de 6.5 inch
- priză de 12V în compartimentul de marfă

La toate acestea, mașina mea de test a plusat cu un aer condiționat climatronic, cu un pachet de iarnă (450 de euro pentru scaune încălzite, indicator lichid de parbriz, duze încălzite), cu senzori de parcare spate (400 de euro), cu un sistem multimedia superior - de 8 inch (322 de euro), cu faruri full LED (încă 820 de euro), conexiune Apple CarPlay și Android Auto, stopuri cu LED și cotieră centrală.

Așa se face că prețul mașinii mele de test a ajuns la 31.300 de euro. Destul de mult, însă Volkswagen a inclus în ofertă și o reducere de 3800 de euro, așa că valoarea finală a fost destul de bună.

Dacă ne uităm în segment, vedem că un Peugeot Rifter diesel, cu 100 de cai putere și echipare Allure pleacă de la 22.500 de euro. Fratele acestuia de platformă, adică Citroen Berlingo, pleacă de la 22.800 de euro alături de motorul de 100 de cai putere diesel, cu echipare Feel Pack. Și Toyota Proace City Verso, o mașină nu tocmai populară în acest segment, are și ea un preț mai mic: 22.300 de euro alături de motorul diesel de 100 de cai putere. Ford Tourneo Connect se apropie cel mai mult de prețul lui Caddy, întrucât versiunea diesel de 100 de cai și echipare Trend costă 25.000 de euro.

Așadar, dacă tragem linie, vedem că noul Volkswagen Caddy are un preț ușor mai piperat decât al rivalilor, însă promite și ceva mai multă tehnologie.

  • Daddy, luni, 22.03.2021 15:17

    Bordul e de-a dreptul horror pare de maxi-taxi rural.

  • Fanel_, luni, 22.03.2021 15:45

    viitoarea mea masina de colectie

  • gabi_o, luni, 22.03.2021 16:05

    2.0 TDI - 102 CP si 5.4% extern, 2.0 TDI - 102 CP, de la 27.000e, 2.0 TDI - 75 CP, Wow, toate astea in 2021?

  • Rov, luni, 22.03.2021 18:03

    Design-ul e horror, parca VW se intoarce in timp si copiaza Hyundai-urile de acum 10 ani. La fel id3 si id4. In schimb noul Ioniq5 e ce ar fi trebuit sa faca VW... Cred ca s-au plictisit de succese, designerii si managerii nemti, urmeaza epoca Coreana si Chineza se pare.

  • Laur, luni, 22.03.2021 21:09

    Arata excelent. Iar ptr cei care comenteaza in privinta CP, acum ce vreti, si noxe cat mai mici, si putere mare? Nu mai merge. Las ca va obisnuiti cat de curand cu baterii.

  • PMC, luni, 22.03.2021 21:40

    E cam scumpa, da, dar daca te gandesti ca o iei pe 10 ani sau mai mult, o sa care marfa in siguranta si pe tine in confort tot timpul asta, merita banii. Motoarele Diesel de 2 L si 100 CP cred ca merg forever. N-o sa tina caroseria cat o sa duca acel motor. Pentru o mica afacere, problema se pune in cifre reci, nu design. Cat timp o sa vrei sa folosesti masina asta, cat de mult o sa mearga, cate economii faci cu o masina noua vs. o rabla SH samd samd. Cine ia asa ceva nu se uita la design. Ala e secundar. Cred ca e o varianta foarte buna daca stii sa calculezi si stii care ti-s prioritatile.

  • ds, marţi, 23.03.2021 09:08

    Cam scump. Dar văd că pe situl lor prețul pleacă de la 20.300, ceea ce e mai omenesc, mai ales dacă ne gandim că firmele care au flote nu se omoară cu confortul șoferilor. Cred că varianta cu toate dotările va prinde doar la micii întreprinzători. @Laur și ți se pare că 123 g/km CO2 este puțin?

  • Laur, marţi, 23.03.2021 11:18

    @ds Ai dreptate, nu e fantastic. Dar asta e tendinta, deja nimeni nu mai merge pe motoare mari. La modelul anterior, aveau undeva la 130 - 140 g/km conform noilor norme de calcul. Oricum vanzarile in acest segment se fac ptr transportul de marfa, nu pentru plecat cu ea in concediu cu familia. Dar masina ramane emblematica in segmentul ei. Motorul de 2 litri este genial.

  • ironie!?, miercuri, 24.03.2021 10:32

    Avand in vedere ca aceast autoturism a fost creat pentru o anumita categorie de "profesionisti", sau pentru ei, mi-ar fi placut ca pozele (o poza face cat o mie de cuvinte) sa reprezinte utilitatea acestuia(pozele nr. 12 si 13 sunt de rasu-plansu). Sunt ferm convins ca cei care o cumpara o achizitioneaza pentru capacitatea de incarcare si nu pentru Sigla marcii (vezi poza nr. 15), sau pentru bara fata(vezi poza nr. 16). In alta ordine de informatii prezentate constat ca cuplu acestui motor este 280 Nm si 320 Nm, in functie de "piciorul soferului".

  • l, joi, 01.04.2021 10:40

    "Priceput la toate" si totodata la nimic. Nu exceleaza la nimic. Cum zicea fanel, viitoare masina de colectie. Cine vrea sa transporte isi ia o duba mai mare la banii astia.

  • Mihai, sâmbătă, 24.07.2021 07:33

    Bună ziua, poate sunt poate nu unul dintre persoanele care au achiziționat un caddy maxi 2021, pro și contra, confort acceptabil, consum bun, cred ca sunt făcute pt autostrada la drum se așează foarte bine bine, trapta 6 calmează motorul, dacă mergi pe un drum din România bordul trancane de zică ca îl tragi duma masina, ușile spate sunt super la fel și cea culisanta, presurile sunt foita de hârtie și nu au un suport de pridere și fug tot timpul, în rest pare ok, am doar 400 km, timpul rezolva totul.

  • Ioan josanu, miercuri, 04.10.2023 06:26

    am cumpărat un vw caddy din 2012, 2.0, benzina+CNG. Am inteles ca nu avem in țara stații de alimentare cu CNG, și ca ar trebui transformat pentru GPL, știe cineva ce presupune aceasta transformare și unde anume se poate face?