Calitate / Pret

3.0

Gama Volkswagen Golf, așa cum am stabilit deja, este destul de variată. Prețurile pentru cel mai accesibil Golf încep de la 24.485 de euro, dar, pentru acest preț, pretențiile sunt destul de joase. Pentru un model cu 245 CP și sigla GTE trebuie să scoți din buzunar minim 39.000 euro.

În acest preț, dotarea standard include echipamente precum: geamuri cu protecție termică, iluminare ambientală cu 30 de culori, pedale din inox, scaune față cu reglaj lombar, Adaptive Cruise Control, diferențial electronic electronic pe puntea față, detector de oboseală, Park Pilot, climatizare pe 3 zone, servodirecție progresivă, keyless start și keyless entry, faruri LED adaptive, jante de 17 inch și volan multifuncțional din piele cu 3 spițe printre altele.

După adăugarea unor opțiuni alese pe sprânceană, prețul modelului testat de noi a ajuns la aproape 47.000 euro. Aceste opțiuni includ faruri adaptive LED Matrix, trapă panoramică, pachetul de iarnă cu volan încălzit, suspensie adaptivă, head-up display, sistem de navigație Discover Pro și multe altele.

Comparativ, un Opel Astra PHEV cu 180 CP începe de la 36.300 de euro, iar un Peugeot 308 PHEV, cu 225 CP urcă la 45.000 euro. Ce-i drept, pe modelul francez primești doar versiuni GT care sunt aproape complet echipate.

  • ds, joi, 12.01.2023 10:19

    Interesant. Îmi place faptul ca desenul tapițeriei aduce aminte de Golf 1

  • unsirb, joi, 12.01.2023 11:36

    N-ati avut voie sa si scrieti de ce puteti da doar 3.5 stele la interior? "Datorită integrării majorității comenzilor în cadrul sistemului de infotainment, consola centrală este acum mai aerisită." ... serios? Nimic despre ergonomia distrusa si pericolul pe care il reprezinta umblatul la setarile climatizarii pe un ecran, in mers?

  • adi_10, joi, 12.01.2023 12:00

    aproape 50k de euro pentru o masinuta cu motor de 1.4 si portbagaj de Matiz. ne mai spuneti in test si de faptul ca suspensia e rigida si zgomotoasa...la banii astia iti iei masini mult mai spatioase, confortabile, 4x4 etc

  • dan_grc, joi, 12.01.2023 17:55

    Varianta pe benzină 1.5 tfsi, 150 cai, R Line, mild hybrid este până în 30.000 euro, cu dotări standard decente, de ce ar da cineva 50.000 pe această variantă, pentru 95 de cai și câteva dotări în plus ?

  • Mike, joi, 12.01.2023 18:31

    Pentru ca merge si electric, pentru oras e vis, iar in rest termic.. ce stii matale!?

  • Vericu, joi, 12.01.2023 19:00

    Vând Golf 4

  • Mircea Badea, joi, 12.01.2023 21:58

    totusi, ce faci cu 4x4, in afara de plouare? nu toti ne-am nascut pe ulite inamolite....

  • Mircea Badea, joi, 12.01.2023 21:59

    meh, innamolite pt AI...

  • Seriff, vineri, 13.01.2023 09:42

    @Mircea Badea, daca tu te duci doar pana la Lidl si inapoi cu masina nu inseamna ca toti fac acelasi lucru, sunt oameni care urca pe munte iarna si au nevoie de un 4x4, nu iti mai da tu cu parerea despre nevoile altora, ca nu esti tu in masura sa spui nimanui ce sa isi cumpere si ce nu, de Mike, nu mai zic, mai distrus ca el nu exista.

  • Anonim, vineri, 13.01.2023 09:53

    Masina strict de oras , la drum lung mers pe autostrada are consum ff mare . La ora actuala pentru consum in regim de autostrada nimica nu bate un diesel . Si la incarcat la o astfel de masina pierzi mult timp nu suporta incarcari rapide . Plus pretul care este urias pentru o masina de genul asta cu motorizarea o motorizare asa de mica

  • PMC, vineri, 13.01.2023 12:23

    Deci toate bune si frumoase pana la pret. :) Mda... Daca mai e cineva lucid p'aici, as avea o intebare: de ce nu era bun Dieselul? :)

  • Seriff, vineri, 13.01.2023 15:16

    @PMC fiindca s-au gasit niste terminati sa spuna ca polueaza si moare lumea de la el, cand de fapt nu moare nimeni si nu se intampla nimic, dar fraierii au pus botul si uite asa au reusit sa faca sa dispara unul dintre cele mai eficiente si fiabile motorizari din istorie.

  • nume, vineri, 13.01.2023 19:46

    Vad ca prostia persevereaza la automarket: https://www.euroncap.com/en/results/vw/golf/47140

  • Andrei, luni, 16.01.2023 14:36

    Ne-a placut: consumul redus de carburant. Nu ne-a placut: consumul mare pe autostrada. Presa romanesca nu poate sa spuna nimic rau despre un producator auto, doar lucruri nevinovate