Fundația unei dinastii
Pentru că îmi doresc o bătrânețe cât mai senină, nu mă voi cenzura. Am citit eu undeva că tot ce intră în zona refulării acum va conduce la defulări ulterioare greu de cuantificat.
M-a mușcat! Da, mașina asta la primul contact m-a mușcat, aproape mi-au dat lacrimile. Dar am timp să detaliez. Acum aș vrea să vorbesc puțin despre ID.
De regulă, un constructor prezintă un studiu, concept car pentru a vedea dacă este apa rece sau caldă în copaie. Cu alte cuvinte, dacă un viitor model de serie va avea priză la public, va fi sinonim cu profitul.
Gama ID este, probabil, cea mai coerentă și agresivă, campanie de spălare a păcatelor semnată de o companie în ultima vreme. Cam asta este pentru mine ID. Acel micuț scandal, ceva cu niște motoare diesel, nu-mi mai aduc aminte exact... i-a obligat la un demers similar cu o rescriere a conștiinței publice.
Suntem în 2021, avem pe piață un ID.3 și un ID.4 și deja trăiesc o ciudată senzație a unei familii ID. Și asta pentru că din 2016, când Volkswagen a prezentat primul concept ID., și până astăzi, am asistat la prezentarea a 9 concepte, practic o familie de modele:
ID. – 2016 la Paris Motor Show
ID. Crozz – 2017 la Shanghai Motor Show,
ID Buzz și I.D. Buzz Cargo – 2017 la Detroit Motor Show
ID R – 2017
ID. Vizzion – 2018 la Geneva Motor Show,
ID Space Vizzion – 2019 la Los Angeles Motor Show,
ID Buggy – 2019 la Geneva Motor Show,
ID. Roomzz – 2019 laShanghai Motor Show.
Prin urmare, cred că îmi permiteți să spun că avem deja un showroom virtual.
PREZENTAREA VIDEO DETALIATĂ A MODELULUI TESTAT
"La curent alternativ, adică prize AC, ID. 4 știe să înmagazineze până la 11 kW." Adica dupa ce a inmagazinat 11kw, s-a oprit incarcarea. Ca "rata de incarcare" s-ar masura in kW/h. Daca tot vor predomina masinile electrice, invatati putina terminologie sa nu va mai faceti de ras, cum faceati si pana acum...