Motor / Transmisie

4.0

Sub capotă... Pardon, pe puntea din spate (încă un element în comun cu bătrânul Bulli), lucrurile sunt foarte simple. Volkswagen nu s-a complicat cu prea multe versiuni. Ai un singur motor, de 204 cai putere, pe care fanii gamei ID (nu chicotiți, deja există un grup mare de fani ai diviziei) îl cunosc foarte bine.

Motorul vine la pachet și cu un cuplu motor generos, de 310 Nm. Ar fi putut imprima chiar și dinamism dincolo de 100 de km/h, dacă mașina nu ar fi cântărit cu mult peste două tone. Da, e ceva cam mult, iar asta se simte atunci când ești pe autostradă. Nu mai ai aplombul acela când calci pedala de accelerație. Chiar dacă alegi să treci în modul Sport. De altfel, nici nu văd o diferență foarte mare între acesta și Comfort.

Chiar dacă în extraurban ID.Buzz pierde din voioșia unei mașini electrice, la viteze de până la 80 de km/h se simte bine, îndrăzneț, gata să mai fure un start la semafor. Transmisia este una automată, cu o singură treaptă. Nu cred că interesa pe nimeni informația asta.

Dar interesează că ID.Buzz vine acum cu un levier al schimbătorului care nu mai seamănă cu cel al lui BMW i3.

În concluzie, poate că Volkswagen ar trebui să complice puțin configuratorul lui ID.Buzz și cu o versiune mai puternică.

  • Adi, miercuri, 07.09.2022 15:30

    Arata bine de afara. In rest, calitate infecta ca toate giorsele electrice uzuale, preturi uriase, incarcare in timpi uriasi (statii puternice nu sunt aproape nicaieri). Absolut nimic nu poate justifica politicile actuale de impunere fortata a masinilor electrice.

  • Moldovean, miercuri, 07.09.2022 16:55

    Mașina asta are ceva care mă face să îmi placă. Păcat că nu are și versiune termică.

  • Mircea Badea, joi, 08.09.2022 00:57

    pare de copii din fata..dexter...in rest da fum la multe gioarse dizal.. 140km/h in bulgaria?! traim in romania si toate merg inapoi...

  • ACE - Craiova, joi, 08.09.2022 07:49

    O masina foarte interesanta. Singurul lucru care te poate intimida putin: - pretul de aproape 58.000 Euro. In ceea ce priveste siguranta, VW Multivan a obtinut 5 stele la testele EURONCAP in anul 2022.

  • Seriff, joi, 08.09.2022 08:56

    @Mircea Badea la ce gioarsa diesel da fum? E o duba obosita cu un interior de anii 70 care are o autonomie penibila, o acceleratie mediocra si o viteza maxima de 2 lei. Si costa cat un Audi A4 bine dotat. Asa ca despre ce vorbim? Asta mai mult de 15.000 nu ar trebui sa coste. E o ghena cu stecher.

  • inexorabil, joi, 08.09.2022 10:05

    Deja mi-am rezervat tichete la VW Bus Festival de la Hanovra, din 2023. Astfel, acolo voi avea ocazia să studiez acest “VW”. Oricum, se pare că va fi o nebunie, oficialii firmei germane anticipând peste 100.000 de participanţi. Vor veni “Bulli”-işti din toată lumea. Sunt curios câţi dintre ei vor cădea pe spate în privinţa e-viitorului “luminos”. La urma urmei, cine este oligofrenul/autistul sadea care crede că ID.Buzz-ul va constitui obiect de colecţie şi va determina înfiinţarea unor cluburi retro?... Ah, da: poate doar Fănel (alias “inexopix”) să se bucure de el, impunând respect pe stradă cu inscripţia “Brigada Antitero”.

  • Andrei, sâmbătă, 10.09.2022 22:07

    70000 euro, plastic de Polo. Progres curat!

  • PMC, duminică, 11.09.2022 19:21

    https://www.romaniatv.net/video-culmea-crizei-energetice-bucurestenii-cu-tesla-de-zeci-de-mii-de-euro-stau-ore-intregi-la-coada-noaptea-in-parcarea-subterana-de-la-mall-ca-sa-si-incarce-masinile-electrice-gratis_6807281.html

  • PMC, marţi, 13.09.2022 10:42

    Incepand de azi nu mai ofera incarcare moca cei de la Lidl si Kaufland. Urmeaza cel mai probabil primariile de municipii de judet, care odata cu pretul exorbitant al energiei electrice, cu siguranta ca va taxa incarcarea din parcarile de primarie. Dar nu-i nimic, voi de la Automarket impingeti in continuare asta cu masinile electrice. Pana n-o sa va mai citeasca nimeni. Aia de la Autolatest, care scriu despre aceste adevaruri, au cateva mii de likeuri la un articol. Voi aveti cateva zeci. Nu stiu... dar daca as fi in locul vostru mi-as regandi un pic strategia publicistica. Dar e o vorba, "Fiecare pasare pe limba ei piere". Poate vi s-a urat si voua cu binele, who knows?...

  • andrei, vineri, 16.09.2022 10:52

    as vrea sa te vad eu pe tine bagand in A4 ce bagi in asta :))))))))))); sunt produse diferite cu scopuri diferite. si vezi daca respiri in spatele tevii de esapament de la dieselul ala macar 5 minute :). pretul e influentat de preturile actuale la piese. s-au scumpit toate, otel, materii prime etc. stii cat a ajuns o baterie din aia sa coste? SIGUR NU STII. evident, nu zic sa iti iei masina asta. doar ca astea sunt preturile acum. unii insa or sa si-o ia. in germania ai 3% dobanda cand iei o masina. mersi, sa tot iei.

  • Seriff, marţi, 20.09.2022 14:07

    @Andrei, o duba de genul pe motorina costa in jur de 20.000 euro, asta costa dublu si nu e deloc practica.

  • Vio, duminică, 16.10.2022 21:48

    in primul rand volkswagen Bulli era accesibil ca si pret si se adresa in general hipiotilor cu venituri mici, iar asta nu are are nici o treaba cu nisa asta, la ce pret are, deci cine sa-l cumpere? ...o pierdere de vreme...