Tehnologie
T-Cross este unul dintre cele mai tehnologizate modele din segment, germanii reușind să învioreze atmosfera anostă a habitaclului fix cu aceste detalii.
În spatele volanului putem regăsi un afișaj digital, cu informații numeroase și cu posibilitatea de a afișa o hartă completă. Un detaliu pe care nu-l pot face multe mașini în acest moment. E drept că atunci când harta navigației apare pe ecranul instrumentelor de bord, în centru, pe ecranul de 8 inch fixat în panșa de bord, nu mai este posibilă afișarea ei. Îți alegi unde vrei să o vezi, pentru că procesorul instalat de Volkswagen nu o poate proiecta pe ambele ecrane.
Aici se simte politica de reducere a costurilor și diferențiere între modele, întrucât modele mai mari și mai scumpe oferă această posibilitate.
Sistemul multimedia proiectat pe ecranul de 8 inch are un meniu simplist, iar funcția tactila se mișcă fantastic de bine. Vine cu suport Apple Carplay și Android Auto, cu o conexiune la internet, bluetooth, navigație și informații din trafic. Nu lipsesc prizele USB și zona de încărcare prin inducție pentru telefonul mobil.
Lista de opționale a mașinii mele de test a mai inclus sistem audio Beats cu 6 difuzoare și putere totală de 300W, acces fără cheie, asistent pentru faza lungă, comenzi vocale și scaune încălzite.
Nu-mi dau cu parerea despre masina, este prea scumpa parerea mea uitandu-ma la ce ofera. Insa, la plusuri ati trecut "Consumul redus". Deci NU, 9% in oras pt un motor de 1.0 nu inseamna consum redus. Ca nu este un consum foarte mare este adevarat, dar in nici un caz nu este redus. Un Nissan Qashqai 1.6 diesel consuma in oras 6.5 - 7% iar in testul vostru Touareg de 3.0 L a scos 8.6% consum mixt. asta asa, ca o comparatie.