Calitate / Pret
Volvo a renunțat la ideea de a oferi mai multe versiuni de echipare în momentul lansării unui model pe piață, așa că orice client care dorește un S60 în momentul lansării va trebui să se orienteze spre cele două "linii" de echipare: R-Design sau Inscription. Ambele sunt ultra dotate și reprezintă echivalentul echipărilor superioare ale concurenților. Sau, pentru cei care nu lucrează cu echipări, echivalentul unei mașini ultradotate cu o mare parte dintre opțiunile din lista de opționale.
Așa că să nu vă mirați dacă vă uitați sec la prețuri și vedeți că puteți să cumpărați un BMW Seria 3 sau un Jaguar XE cu motorizări comparabile la un preț mai bun decât ce vedeți la S60. Ar trebui doar să vă apucați să dotați mașinile astea cu ce are S60 în varianta de bază și balanța costuri/echipări se va orienta din nou spre modelul suedez. Altfel, dacă reperul clientului e prețul de pornire, ar putea părea că cei de la Volvo au înnebunit. Nu e cazul.
Cel mai ieftin S60 costă 44.650 de euro cu TVA inclus (pentru versiunea T4 de 190 CP în echipare Inscription). Pentru un T5 în echiparea R-Design, testată de noi, trebuie să scoți din buzunar aproape 48.000 de euro, însă lista de echipamente și tehnologii de la bord e imensă și adună cel puțin 10.000 de euro la concurenții direcți: de la o armată de pachet de siguranță (lista e foarte lungă și include toate frânările automate posibile care recunosc mașini, pietoni, bicicliști sau animale de talie mare) la șasiu sport (pe R-Design), volan îmbrăcat în piele perforată, sistem multimedia Sensus Connect High performance cu navigație inclusă, instrumentar de bord digital, climatizare automată pe două zone, jante din aliaj de 18 inch și până la detalii elegante precum cheia acoperită cu piele într-o culoare asortată cu interiorul.
Practic, singurul model din segment care concurează la nivel de preț cu Volvo S60 în contextul echipărilor relativ asemănătoare este Alfa Romeo Giulia.
Domnul Mircea a devenit din ce in mai Mester la scris mi-a placut (si) masina