Volvo XC90 facelift
Zen
La începutul acestui an, Volvo a publicat primele imagini și detalii referitoare la XC90 facelift. "Facelift? Care facelift?", ne-am întrebat cu toții în momentul în care aplicam un zoom digital pozelor publicate de suedezi.
La nivel estetic, Volvo nu a sosit cu modificări pe care le vei putea observa cu ușurință. Suedezii spun că au restilizat discret grila, jantele disponibile au acum un design nou, iar paleta de culori de caroserie a fost extinsă.
Păi bine, bine, dar atunci care sunt noutățile?
Cea mai importantă modificare operată odată cu acest pseudo-facelift a avut loc sub capotă.
Producătorul suedez introduce motorizarea mild-hybrid B5 (denumirea va fi utilizată atât pentru versiunile diesel, cât și pentru versiunile pe benzină). În momentul prezentării facelift-ului, singura motorizare introdusă sub denumirea de B5 avea la bază motorul diesel de 2.0 litri și 235 de cai putere, variantă disponibilă și pe piața din România.
Greu de găsit defecte maşinii -- poate doar că nu-i livrată c-un garaj pe măsură la 5 x 2 m?! Na că uitasem -- amatorii de XC90 au de obicei două, sau cel puţin unul acasă şi-un loc de parcare rezervat la job. Nu-i invidiez oricum, că le-ar trebui prin oraş şi-o coloană oficială. :-) Deducţia că nu-i de mine fiind lămurită, aştept un test-drive c-un 4x4... ceva mai mic :-P la 3,48 m lungime: Suzuki Jimny, dacă tot văz c-a fost lansat şi la noi, c-un preţ nu tocmai astronomic (de la 17.260 euro versiunea de bază GL Allgrip, dar bine echipată.)