Motor / Transmisie
Volkswagen Arteon este oferit cu trei motorizări diesel, dar în prezent clienții din România pot accesa doar una: clasicul 2.0 TDI de 150 CP, motorizare disponibilă și pe mașina de test. Cei 150 de cai putere sunt livrați la 3.500 rpm, iar cuplul motor de 340 Nm își face simțită prezența de la 1.750 rpm.
Resursele propulsorului Euro 6 care folosește AdBlue sunt livrate cu ajutorul unei transmisii DSG cu șapte trepte. A doua motorizare diesel care va fi oferită pe Arteon are tot 2.0 litri și oferă 190 de cai putere. Vârful de gamă va fi reprezentat de un 2.0 Bi-TDI de 240 de cai putere.
Cutia DSG și unitatea de 150 de cai funcționează foarte bine împreună și te vor satisface în cele mai multe dintre cazuri. Zgomotul motorului diesel va putea fi recunoscut imediat, iar din afara mașinii acesta răsună destul de puternic.
Noul Arteon este mai greu cu peste 100 de kilograme decât Passatul echipat cu același motor. Prin urmare și performanțele oferite de propulsor sunt ușor mai slabe: mai exact, 0.4 secunde în plus pentru Arteon pe accelerația 0-100 km/h.
in concluzie prima impresie conteaza.o masina de 4,4 stele la care ne place designul si pachetul tehnologic, dar nu ne place motorul si suspensia.