Interior
Interiorul lui Auris Touring Sports nu este diferit cu nimic de cel al fratelui său compact. Cel puţin pe primele două rânduri de scaune. Planşa de bord are acelaşi design conservator, cu linii nu foarte atrăgătoare. Plasticul păstrează şi el un spirit neprietenos, fiind destul de tare, cu o textură ce nu te invită la foarte multe interacţiuni tactile cu suprafeţele.
Salvează situaţia plasticul lucios folosit la nivelul planşei de bord, care creşte senzaţia de calitate. Din fericire, finisajele sunt bune şi confirmă obsesia japoneză pentru detalii. Ergonomia bună se transmite şi pe fratele break, implicit la nivelul sistemului de climatizare.
Spaţiul interior este generos. Cinci pasageri pot călători confortabil. Cei de pe locurile din spate au parte de suficient spaţiu atât la nivelul picioarelor, cât şi la nivelul capului.
Ce va satisface clientul familist este dimensiunea portbagajului. Ea este generoasă, garantând 530 de litri, peste ceea ce oferă Ford Focus Wagon şi Renault Megane Sports Tourer, dar ceva mai puţin decât actualul lider al segmentului, VW Golf Variant.
interesant articol...si imi place cum ati inceput: "Auzi...linistea" :) Tare mi-ar fi facut cu ochiul un Auris hibrid Break dar...pretul!? Cum stiu cum se comporta un hibrid, cu mana pe inima pot spune ca e exact ceea ce trebuie unui familist. In oras e o incantare in condus, ai o senzatie continua de "ma plimb cu casa prin targ" si "ma plictisesc de moarte" pentru ca....n-am melesteu' din dotare iar opririle si franarile dese tipice traficului de oras devin singurele si cele mai simple activitati de la bordul masinii. Portbagajul...e normal sa fie imens, ford focus nu a avut niciodata ca punct forte portbagajul nici macar in versiune break (fiind deseori criticat pentru asta), Megane e deja la varsta senectutii cat despre VW nu ma pronunt, doar e masina poporului (mai nou a poporului roman, care stim bine....catel, purcel, cartofi, ceapa...) Hm...bordul. V-as ruga pe cei din echipa AM o chestie. Luati-va un moment de respiro, eliberati-va mintea de prejudecati si priviti cu atentie bordul ala. Are ceva de mobilier modern in el. Nu e poate cea mai buna alegere dar o explicatie tot exista.... Intr-un final eu am ajuns sa-l accept. ce n-am inteles? Grija pentru secundele in plus la acceleratia 0-100km. Clientul tipic pentru hibride nu e chiar cel mai grabit personaj din trafic. si doi: nu e schimbator de viteze ci SELECTOR pentru ca niciodata nu vei schimba/selecta vitezele ci doar vei selecta actiunea: drive, revers ori parking. Dar asta e asa...ca fapt divers. si da, pe cat imi place de mult aurisul break (si hibrid) pe atat de anost si batrancios mi sa parut aurisul hatchback cu 99CP clasici