Toyota Auris Touring Sports

Calitate / Pret

4.5

Auris Touring Sports nu pune probleme de calcul atunci când vine vorba despre preţul versiunii sale hibride. Cei care trec peste ideile preconcepute şi doresc să achiziţioneze un hibrid vor fi răsplătiţi cu un timbru de mediu zero şi cu un preţ de 23.357 de euro. Pentru această sumă clienţii primesc echiparea de top, un consum mic şi sentimentul că pun umărul la reducerea poluării.

Dacă ne uităm la un diesel echivalent hibridului japonez, observăm că Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI de 150 cai putere, cu transmisie DSG şi nivel de echipare Highline poate ajunge chiar şi la 25.239 de euro.

De asemenea, Un Ford Focus Wagon 2.0 TDCi de 140 de cai, asistat de cutia Powershift şi configurat cu nivelul Titanium poate ajunge la 22.650 de euro, la care se adaugă timbrul de mediu.

Nu în ultimul rând, Renault Megane Sport Tourer 1.6 dCi de 130 de cai poate ajunge şi el la 21.500 de euro. Îi lipseşte însă cutia automată.

  • vianu, miercuri, 23.10.2013 12:44

    interesant articol...si imi place cum ati inceput: "Auzi...linistea" :) Tare mi-ar fi facut cu ochiul un Auris hibrid Break dar...pretul!? Cum stiu cum se comporta un hibrid, cu mana pe inima pot spune ca e exact ceea ce trebuie unui familist. In oras e o incantare in condus, ai o senzatie continua de "ma plimb cu casa prin targ" si "ma plictisesc de moarte" pentru ca....n-am melesteu' din dotare iar opririle si franarile dese tipice traficului de oras devin singurele si cele mai simple activitati de la bordul masinii. Portbagajul...e normal sa fie imens, ford focus nu a avut niciodata ca punct forte portbagajul nici macar in versiune break (fiind deseori criticat pentru asta), Megane e deja la varsta senectutii cat despre VW nu ma pronunt, doar e masina poporului (mai nou a poporului roman, care stim bine....catel, purcel, cartofi, ceapa...) Hm...bordul. V-as ruga pe cei din echipa AM o chestie. Luati-va un moment de respiro, eliberati-va mintea de prejudecati si priviti cu atentie bordul ala. Are ceva de mobilier modern in el. Nu e poate cea mai buna alegere dar o explicatie tot exista.... Intr-un final eu am ajuns sa-l accept. ce n-am inteles? Grija pentru secundele in plus la acceleratia 0-100km. Clientul tipic pentru hibride nu e chiar cel mai grabit personaj din trafic. si doi: nu e schimbator de viteze ci SELECTOR pentru ca niciodata nu vei schimba/selecta vitezele ci doar vei selecta actiunea: drive, revers ori parking. Dar asta e asa...ca fapt divers. si da, pe cat imi place de mult aurisul break (si hibrid) pe atat de anost si batrancios mi sa parut aurisul hatchback cu 99CP clasici

  • Scrooge, miercuri, 23.10.2013 18:17

    corect se scrie "serviciu", servici e pentru navetistii din gara.

  • mog, joi, 24.10.2013 12:22

    da, uite masina asta mi`as cumpara`o. daca as avea bugetul ala si nu m`ar interesa sa plec primul de la semafor sau liniutele cu pisicutele din `90 prin parcarea careffour, ar fi masina ideala pt oricine isi doreste o masina si atat.

  • Lache, joi, 24.10.2013 13:22

    Mobilier modern=rumegus presat! Frumoasa masina! Cand o sa ies la pensie am sa-mi iau asa ceva!

  • octav71, joi, 24.10.2013 21:06

    Autonomia in varianta electrica este de...? Multumesc.

  • sandu, miercuri, 30.10.2013 14:18

    pai in primul rand este o masina urata, f urata la exterior. la interior, nu stiu cum de nu au reusit sa faca butoanele alea mai mari... interesant este doar motorul. adica consumul in oras.

  • luciancaplescu, joi, 14.08.2014 08:50

    2-3 km autonomie in modul full electric

  • luciancaplescu, joi, 14.08.2014 08:52

    se poate rula cu masina in modul electric pana la viteza de 45 km/h dupa care intervine motorul termic