Interior
Probabil că designerii care se ocupă de dezvoltarea interioarelor Toyota s-au luat cu mâinile de cap când au aflat că trebuie să dezvolte un habitaclu la fel de nebun precum exteriorul acestei mașini. Până la urmă, interiorul trebuie să se asorteze cu exteriorul, pentru a evita contrastele evidente.
Până la urmă a ieșit un cockpit ceva mai "cuminte" decât exteriorul, chit că vorbim de un habitaclu atipic pentru Toyota. Cu câteva excepții reprezentate de elemente etern reprezentative pentru modelul japonez.
În primul rând, majoritatea elementelor de la interior sunt personalizabile la nivel de culoare, ceea ce îți dă ocazia de a-ți construi C-HR-ul în funcție de gusturi. Nu exagera însă cu nuanțele, pentru că mașina e destul de dementă și fără să-i lipești o planșă de bord verde în mijlocul câmpului vizual.
Materialele sunt de calitate medie. Chiar dacă au încercat să se autodepășească, utilizând subansamble acoperite cu imitații de piele implicit pe zona superioară a bordului, acestea se observă mai atent la apăsare, când mulți vor strâmba din nas. În rest, Toyota a schimbat plasticul dur de pe modelele din restul gamei cu plastic piano black, ceea ce oferă un plus la nivelul calității percepute, dar suprafețe de care trebuie să ai ceva mai multă grijă în timp.
Apropo de calitatea percepută, aluminiul de pe schimbător este un plus estetic și tactil, chit că experiența îmi spune că pe timp de vară va trebui să îți așezi mâna pe levier cu mare grijă dacă nu vrei să te trezești cu urmări vecine cu cele ale hoțului din Singur Acasă.
Mi-a plăcut așezarea display-ului central de dimensiuni apreciabile, chiar dacă cei de la Toyota puteau utiliza ocazia lansării lui C-HR pentru un upgrade la nivelul calității grafice, care a rămas în urmă cu 10 ani față de industrie în general și cu 20 față de designul exterior al lui C-HR.
Locurile din spate sunt un subiect sensibil în cazul lui C-HR, pentru că ele plătesc tribut designului exterior plonjat al modelului japonez. Încap doi adulți și atât, însă nu garantez că dacă au peste 1.80 vor fi extrem de relaxați după un drum de 400 de kilometri prin țară.
În sfârșit, marea problemă a lui C-HR este spațiul pentru bagaje. Pentru că formele exterioare au avut prioritate, zona practică a fost ușor ignorată. Cu un volum de 377 de litri, C-HR singurul SUV compact care nu reușește să treacă de borna psihologică de 400 de litri, chestiune problematică pentru cei pentru care acest aspect este unul decisiv la achiziția mașinii.
Doamne ce masina groteasca. E un fel de Juke. Toyota are niste masini cu design oribil. Iar pretul e exagerat de mare. Mazda CX-5 facelift pe care ati testat-o cu 2.2diesel si tractiune integrala e 31.000euro, cu o mie mai scumpa ca aceasta hidosenie.