Interior
Când aşezi două fotografii cu interiorul modelului Corolla, înainte şi după noua generaţie, realizezi că lucrurile au evoluat mult. Bineînţeles că avem aceeaşi planşă de bord pătrăţoasă ca în cazul lui Auris. Dar, când ne uităm la fotografiile cu vechea generaţie, lucrurile clar au evoluat înspre bine.
Cât priveşte designul interior, pare că mă obişnuiesc tot mai bine cu ce vrea Toyota să ne sugereze: simplitate şi spaţiu. Ba chiar lucrurile încep să devină mai digerabile atunci când optaţi pentru un plastic lucios la nivelul planşei de bord. Îndepărtează sentimentul de austeritate şi mai încălzeşte puţin atmosfera alături de plasticul moale, nu atât de des întâlnit însă.
Îmbinările sunt bune, semn că japonezii se preocupă în continuare foarte mult de finisaje. Şi se preocupă şi de insonorizarea habitaclului, şi ea destul de bună.
Ergonomia sistemului de climatizare şi a comenzilor de pe volan păstrează definiţia simplităţii, în vreme ce sistemul multimedia se dovedeşte a fi practic şi intuitiv, chiar dacă unele butoane necesită acomodare.
Spaţiile de depozitare sunt aşa cum ar trebui să fie la o maşină din acest segment: numeroase. Atât la nivelul portierelor, cât şi la nivelul cotierei şi al consolei centrale. Spaţiul interior este generos şi pentru pasageri. Pe bancheta din spate pot călători fără probleme trei pasageri adulţi, spaţiul pentru cap, dar mai ales pentru genunchi, fiind extrem de mare.
Portbagajul este de 452 de litri, mai mic decât în cazul lui Astra sedan şi Volkswagen Jetta, dar mai mare decât al lui Ford Focus sedan.
ma bucura foarte mult faptul ca acuma se pot vedea diferentele intre note in partea dreapta sus, astfel incat un potential cumparator isi poate face o idee ce ar trebui sa incerce si ce nu ... ar fi bine daca ati lasa acolo si testele mai vechide 2 ani sau cand scoateti voi notele. foarte fain review!