Toyota Hilux Cabina Dubla facelift

2.5 D-4D 144CP 4x4 Man Executive+

Consum

4.5

Consumul de carburant nu este cel mai important aspect la un automobil din categoria pick-up. De fapt, mai important este să existe un rezervor mare pentru ca autonomia să fie suficientă. În cazul lui Hilux, rezervorul are 80 de litri, iar consumul mediu oficial este de 7.4 litri/100 km. În realitate, consumul este ceva mai mare şi variază în funcţie de stilul de condus şi de încărcarea maşinii. Pe parcursul celor trei zile în care am utilizat Hiluxul, consumul mediu înregistrat de computerul de bord a fost de 8.3 litri, în timp ce consumul urban a fost de 10 litri/100 km. 

Dacă privim şi la oferta concurenţei, cel mai economic model este Amarok-ul lui Volkswagen cu motor TDI de 2.0 litri de 140 CP, care afişează un consum mediu oficial de 7.2 litri/100 km.

  • vianu, vineri, 18.07.2014 12:41

    orice copil stie ca pentru badge-ul ala cu "hilux" pe frana de mana trebuia cel putin o lansare separata ca generatie noua sa pui motoarele astea uriase, si puturoase pe deasupra, pe o masina de pensionari senili, sa nu folosesti o suprafata piano-black pe bord, o cusatura mai rosie pe scaun si in general sa nu dai un copy-paste la interiorul unui model mai mic din propria curte mi se pare bataie de joc. Adica banii nu asa se face.... adica, frate, nu e mama rock-ului dar probabil e unu' din taticu' pick-up-urilor

  • mishazaitev, vineri, 18.07.2014 12:47

    @vianu Iar era sa iau teapa crezand ca vorbiti serios -:::))))

  • mm, vineri, 18.07.2014 14:58

    a aparut tocmai la timp, se anunta noi razboie prin lume.

  • P&T, vineri, 18.07.2014 17:46

    Bun titlul cu Greu de ucis!