
Toyota RAV4
Lifting facial
În ultimii 20 de ani, Toyota se poate lăuda cu multe realizări de ordin tehnologic, dar şi cu multe modele noi, care au urcat brandul pe prima poziţie în topul celor mai mari constructori auto. Japonezii au meritul de a fi inaugurat două segmente foarte importante pe piaţa auto mondială. Primul ar fi cel al hibrizilor, unde pionierul Prius este deja un best-seller. Cel de-al doilea este cel al crossover-elor, pe care Toyota a debutat în 1994 cu RAV4, primul vehicul din Europa şi Asia gândit ca un SUV compact, un crossover. RAV4 a deschis noi orizonturi pentru toţi constructorii auto, fiind un produs complet nou pe Bătrânul Continent şi Japonia, care se vinde extrem de bine. Caracterizat de sintagma "Vehicul activ recreaţional cu tracţiune integrală", crossover-ul nipon a devenit rapid un succes, silind constructori cu renume să lanseze competitori peste noapte, chiar dacă planul de dezvoltare nu includea astfel de modele. Generaţia actuală, a treia la număr, se află pe piaţă încă din 2006, timp suficient pentru a convinge publicul mondial. De teamă ca modelul să nu îşi piardă strălucirea, Toyota a decis că este timpul unui facelift, capabil să alinieze crossover-ul la noua direcţie de design. Deşi dimensiunile au rămas aceleaşi, RAV4 a primit o nouă faţă, mult mai atrăgătoare, şi o serie de îmbunătăţiri gata să readucă clienţii în showroom.
Citeste si
-
4.2/5Ford Puma a fost un real succes pentru țara noastră, dacă luăm în calcul că este cel mai bine vândut model Ford la nivel european și este produs la noi în țară. Iată că acum, fabrica de la Craiova e pregătită să treacă la un nou nivel. Mă refer la Ford Puma Gen-E, primul model complet electric fabricat la noi în țară. Și în ce loc mai potrivit să facem cunoștință cu el dacă nu pe plaiurile mioritice? Am făcut o excursie până în Poiana Brașov pentru a vedea cum se descurcă noul Ford Puma Gen-E. Citeste tot
-
4.5/5Pentru prima oară în lunga sa istorie, Mercedes-Benz Clasa G poate fi comandat acum într-o versiune pur electrică. Noi am testat-o pentru a-ți spune cum se conduce, dar și dacă celebrul off-roader și-a pierdut din esență odată cu adoptarea unui sistem de propulsie electric. Avem și un video. Citeste tot
-
4.4/5Land Rover Defender este un adevărat rock star în lumea auto. În 2020 a primit o nouă generație, după 4 ani de pauză, și a devenit mai bun din toate punctele de vedere. Anul trecut au venit o serie de îmbunătățiri care să-l facă și mai relevant. Dacă s-a reușit, afli din rândurile următoare. Avem și un video. Citeste tot
-
4.3/5În garajul Automarket a aterizat Mazda 3. Nu, nu este vorba de vreun facelift sau un nivel de echipare diferit, ci este vorba despre o nouă motorizare. Mazda 3 tocmai a primit un motor de 2.5 litri benzină, aspirat natural, conectat la un sistem mild-hibrid. Versiunea se numește E-SkyActiv G și va reprezenta motorizarea de bază pentru acest model. Citeste tot
-
4.2/5Am testat cel mai nou și, probabil, cel mai controversat model Alfa Romeo. Acesta se numește Junior și este un crossover de segment B, realizat pe noua platformă Stellantis. Totodată, Junior va fi primul model electric din istoria Alfa Romeo, dar pentru moment noi am testat versiunea termică. Citeste tot
-
Ivanoff, joi, 29.07.2010 20:24Si inca ceva...
Si inca ceva,poate cel mai important lucru: Modelul discutat este "full options",incluzand piele si incalzire in scaune,trapa,navigatie (si surpriza,are si Romania),absolut tot,dotari pt care la VW sau la altii la care poti sa-ti iei doar un sasiu,un motor diesel si un DSG si care dc le mai pui tot ce are RAV-ul (ca dotare standard,repet),ajundge la lejer la 40.000 euro. Ar fi dragut din partea voastra sa faceti aceste precizari. Cu stima!
-
Dallas, joi, 29.07.2010 20:42
Bogdan Mirica&Sebastian Toma&Mircea Mester observ ca in general masinile care le-ati testat dumneavoastra cu cutie automata au un punct negativ comun-Răspunsul cutiei automate. Imi puteti explica si mie de ce? Chiar asa de rau este cu cutie automata? Americanii cam la toate masinile au asa ceva.
-
kim_vl, joi, 29.07.2010 23:18Mitsubishi ASX
Nu uitati nou intrat-ul in segment Mitsubishi ASX. De exemplu un 1.8 diesel 150 CP, MT6, 4x4(nepermanent, spre deosebire de multe alte marci) Intense (penultima versiune din varf ca dotari) ajunge cu discount la 24700 euro.
-
..............., vineri, 30.07.2010 01:19.................
mult mai fain duster
-
edi80, vineri, 30.07.2010 07:52:)
prieteni nu v-ati obisnuit inca ca lumea cauta nod in papura?e japoneza e firesc daca era ceva VAG avea numai cuvinte din lauda...
-
bogdanm, vineri, 30.07.2010 10:28lamuriri
@Ivanoff Toate motivele pentru care am afirmat că Toyota RAV4 are un preţ piperat sunt subliniate în test la capitolul "Preţ de achiziţie". Nu am negat că RAV4 nu vine din start cu multe dotări, chiar am scris asta în text : "Din fericire, în această sumă intră şi cutia automată şi toate celelalte dotări de bun-simţ." În altă ordine de idei, "modelul discutat", adică versiunea testată de noi, este un D-CAT 2.2 cu nivelul de echipare Executive, ceea ce înseamnă că dotări pe care le-ai enumerat tu "piele si incalzire in scaune,trapa,navigatie (si surpriza,are si Romania),absolut tot", nu există. Ca dovadă, te rog să răsfoieşti galeria foto. Mulţumim pentru comentariu! @Dallas Am taxat de multe ori comportamentul cutiilor automate pentru că doar câţiva constructori se pot lăuda cu un răspuns bun. Modelele de volum primesc o cutie automată doar pentru a uşura viaţa celui de la volan în traficul urban. Sunt într-adevăr mai relaxante, dar au dezavantajele lor. Cât despre publicul american, nu are rost să vorbim despre preferinţele lor (complet diferite de ale europenilor) şi despre capacităţile acestora la volan. Mulţumesc!
-
Dallas, vineri, 30.07.2010 11:12
Mersi Bogdane pt raspuns! O zi faina sa aveti voi din redactie!
-
shtou, vineri, 30.07.2010 14:03rav 4
un tiguan echipat ca si rav-ul asta ii mai scump.oricum rav 4 ii o masina foarte fiabila si chiar poate mult in off road tinand cont ce fel de automobil ii.eu am fost cu modelul anterior si motorul de 136cp cu manuala si era super ok.masina robusta,fiabila,la consum manuala statea chiar bine,mai putin usa portbagajului care are deschiderea discutabila.in rest,o masina care isi merita banii.pacat ca nu ati testat varianta D-CAT de 177 CP.nu am fost cu acel motor,dar am inteles ca-i foarte ok.are un vecin de al meu si a spus ca merge foarte bine,dar si consuma :)).
-
raaul, vineri, 30.07.2010 14:16
oare este si alt motiv de a pune o cutie automata in afara de a usura viata celui de la volan in orice trafic ca inca nu avem autostrazi...?
-
rov, vineri, 30.07.2010 16:59cutie automata
conduc un LC 120 D, cutie automata 4 trepte, sunt foarte multumit de cutia automata, a nu este spotiva -ok , dar schimba mult mai repede decat as schimba eu in regim manual intr-o cutie normala. Banuiesc ca este cel putin similara daca nu mai rapida cea de pe rav. Care este oare masura corecta ? Ce inseamna cateva clipe? - o secunda , doua, trei ? Poate ar fi indicat un articol special pe aceasta tema, articolul iti da o nota negativa despre o cutie automata care in practica eu nu o simt...si conduc destul de sportiv.
-
nelul, sâmbătă, 31.07.2010 15:32RAV 4 D-CAT
am RAV4D-CAT din feb 2008...43.000km....full...adus de nou..3 km...pe rampa din germania. e super , cunsum mediu 10.9l , la 150km /h incarcat la maxim calci acceleratia si simti ca zbori...pe autostrada in grecia .service-ul din splaiul unirii e super , nu dai 1 leu spaga , ieftina intretinerea . La un drum afara de 2000km scazi consumul mdiu la 8.9 l .Singura problema a avut-o la senzorul de perimetru la alarma...l-am reglat...tipa la ploaie.
-
DTU, luni, 02.08.2010 09:19ROMANIA
DOMNULE MIRICA VAM MAI ADRESAT UN COMENTARIU DA VAD CA LATI STERS DINTRU UN LS600H SI S CLASS HYBRID SI NU PUTETI COMPARA DVS DUSTERU CU RAV 4 HAI SA PUNEM SI PANADA 4X4 NUH
-
dragoscst, luni, 02.08.2010 15:04s-a terminat cu mitul ... TOYOTA
Cate vor fi rechemate in ... service ?! Spunea cineva aici de ... Tiguan. Ce este asta ?! Uitati-va intr'adevar la MITSUBISHI ! Sincer va spun nu se compara. Am modelul 2,2 diesel, full options din octombrie 2008, cumparata NOUA din Germania, de la distribuitor autorizat. Inainte sa ma decid asupra marcii am TESTAT tot ceea ce inseamna la aceea data SUV japonez pe piata din Romania (din toate punctele de vedere, doar ei conteaza). Singura marca care intra in discutie la aceea data era Subaru Outbak diesel. Modelul respectiv avea cateva minusuri, care au disparut la noul model.
-
ROV, joi, 12.08.2010 23:07@dragoscst
Am fost foarte atras si de pajero si de outlander. Am inchiriat trei zile si un forester...La toate trei n-a nemultumit tinuta de drum. In special la Mitsubishi parte frontala balanseaza nepermis de mult pentru gustul meu, iti da impresia de masina greoaie. Interiorul lui out este sterp si pare iefin, la fel forester. Pajero este ok pe interior. Forester este magistral pe macadam, dar mediocru pe asfalt denivelat, are un balans f. mare. Fiind benzinar 150 cp MT se simte lipsa cuplului ai ales la depasirile rapide si la reprizele pe autostrada. Consumul mediu pe 1400 Km mixt a fost de 10,2. Reductorul este bestial... Intr-un final am ales un LC....Tu cam ce ai testat la ele ???
-
vasile, joi, 01.11.2012 23:27
ce masina este aceea LC 120D caci eu nu prea ma stiu la masini dar vreau sa-mi iau un suv.singura masina care am condus si este dupa inima mea si nu as da-o este c clase dar ma ispiteste sa-mi iau un suv si nu stiu ce sa iau
Stimati redactori,cand ati depunctat pt pretul "piperat",sunt curios,cu ce ati comparat RAV-ul,cu Tucson? Dc da...nu e bine,nu e bine deloc fiindca masina aceasta cu acest motor si acest nivel de echipare se poate bate fara jena cu multe alte modele premium si ca bani si ca marca. PS:Si chiar nu a fost o intrebare retorica,astept un raspuns corect si pertinent. Multumesc!