Toyota Yaris Hybrid facelift

1.5 Hibrid (VVT-i) 100CP Aut1 Sol

Interior

3.5

Habitaclul lui Yaris Hybrid s-a schimbat foarte subtil odată cu facelift-ul, multe aspecte rămânând neatinse. Printre noutăţi se numără o zonă diferită amplasată deasupra ceasurilor de bord, care acoperă parţial micul spaţiu de depozitare din stânga acestora. Arată neobişnuit în raport cu ceea ce găsim la alte modele din segment, dar se leagă în mod interesant cu design-ul exterior al maşinii. Într-un fel, Toyota pare să fi legat ideea Science fiction de la exterior cu o parte a interiorului fără să fi exagerat.

Materialele de la bord sunt în acelaşi registru cu ceea ce găsim în gama standard Yaris. Vorbim despre un plastic durabil pentru bord şi feţele de uşi, deloc moale, întrerupt doar la nivelul central al bordului cu o suprafaţă din spumă care înconjoară afişajul multifuncţional al sistemului multimedia. Scaunele din faţă sunt confortabile şi pot acomoda şi pasageri mai corpolenţi, dar asta se întâmplă deoarece suportul lateral asigurat de acestea este modest.

Am apreciat spaţiile de depozitare de la interior, care par să acopere nevoile utilizatorului obişnuit. Comenzile sunt amplasate ergonomic, iar poziţia la volan este aproape la fel ca la un Yaris standard, adică una corectă, cu toate că stăm ceva mai sus decât ne-am fi dorit. Nu ne plac materialele plastice tari pe care le-am regăsit pe unele suprafeţe şi nici finisajul butoanelor găsite în partea inferioară a bordului, pe feţele de uşi şi pe consola centrală.

Portbagajul pare mic la prima vedere, cu 286 litri, dar acest lucru se datorează faptului că mai există un spaţiu de depozitare sub podea. Volumul portbagajului rezultat este identic cu cel al versiunii standard a lui Yaris, sistemul hibrid fiind ascuns cu mult tact sub cabina pasagerilor. Pe locurile din spate încap doi pasageri corpolenţi de înălţime medie sau chiar trei pasageri cu corpuri de dimensiuni neimpunătoare.

  • wld-ro, miercuri, 12.11.2014 15:25

    e doar parerea mea sau farurile chiar seamana cu o generatie mai veche de clio ?

  • tavone, miercuri, 12.11.2014 16:22

    enorm consumul de 7.3l/100km la 130km/h.

  • gogu, joi, 13.11.2014 10:17

    @tavone consumul de 7,3 la viteza maxima de autostrada nu e deloc mare, tinand cont ca avem de a face cu un motor de 1.5 benzina, aspirat, de generatie mai veche, iar interventia motorului electric la drum lung e aproape de zero dar pe total performantele de consum nu sunt chiar uimitoare, cel putin in traficul din Romania si in special in cel din Bucuresti. poate in alte tari (orase) mai linistite se potriveste manusa un astfel de model

  • Debilu, sâmbătă, 12.12.2015 22:22

    1. are motor tip Atkinson, este din start mult mai economică. 2. Cutia de viteze cu variaţie continuă controlată electrocic iarăşi adaugă eficienţă faţă de orice alt tip de maşină. 3. Posibilitatea recuperării energiei la frânare mai aduce încă un plus economiei, iar un efect secundar este reducerea uzurii sistemului de frânare. 4. Bateria uriaşă cu motorul IMENS electric contribuie la o acceleraţie semnificativă în caz de nevoie. Având în vedere punctele de mai sus, nu văd de ce să îţi mai pui probleme de comparaţie.

  • pif666, miercuri, 16.12.2015 13:01

    am detinut o yaris hybrid 2013. este o masina facuta pt oras . pe autostrada haleste minim 7 litri. cam cat un mercedes s 320 cdi. dar in timp ce s-ul consuma in oras minim 12 litri ca sa nu zic 17 uneori in aglomeratie ,yarisul consuma 4 litri. per total mergi cu o medie de 5.5 litri la suta . valoare reala . cu un mers normal. si din acest aspect,yarisul nu are concurenta. ce masina cu cutie automata -atentie la acest pret de 16.000€- se poate lauda cu acest consum real( si nu ala anuntat 3.1l ). fani golfului sa se abtina . este euro 5 sau 6 in acte ,dar in realitate euro 3 . anunta medie de 5la suta si in realitate ia 7 si etc eu de exemplu merg actualmente cu un cc 2013 cu motor 2000 automata si pe bord am medie 9 litri. in oras sare de 11%. si ea anunta 7 litri maxim. blue motion din kakat eu o recomand cu incredere soferilor cu experienta,celor care sunt temperati,care stiu ca mersul cu 100 la ora prin oras nu poate avea decat consecinte negative-ca sa nu zic extrem de grave-. oricum hybridul este viitorul apropiat. cel indepartat este fara dubii electricul. cand o sa reuseasca renaultul zoe cca 300-500km autonomie, adio dieselul sau benzina

  • mitica, vineri, 13.01.2017 22:52

    ca sa nu ne incurce cu mersul lor de melc,le recomand sa ruleze pe pista de biciclete