Interior
Habitaclul lui Yaris Hybrid s-a schimbat foarte subtil odată cu facelift-ul, multe aspecte rămânând neatinse. Printre noutăţi se numără o zonă diferită amplasată deasupra ceasurilor de bord, care acoperă parţial micul spaţiu de depozitare din stânga acestora. Arată neobişnuit în raport cu ceea ce găsim la alte modele din segment, dar se leagă în mod interesant cu design-ul exterior al maşinii. Într-un fel, Toyota pare să fi legat ideea Science fiction de la exterior cu o parte a interiorului fără să fi exagerat.
Materialele de la bord sunt în acelaşi registru cu ceea ce găsim în gama standard Yaris. Vorbim despre un plastic durabil pentru bord şi feţele de uşi, deloc moale, întrerupt doar la nivelul central al bordului cu o suprafaţă din spumă care înconjoară afişajul multifuncţional al sistemului multimedia. Scaunele din faţă sunt confortabile şi pot acomoda şi pasageri mai corpolenţi, dar asta se întâmplă deoarece suportul lateral asigurat de acestea este modest.
Am apreciat spaţiile de depozitare de la interior, care par să acopere nevoile utilizatorului obişnuit. Comenzile sunt amplasate ergonomic, iar poziţia la volan este aproape la fel ca la un Yaris standard, adică una corectă, cu toate că stăm ceva mai sus decât ne-am fi dorit. Nu ne plac materialele plastice tari pe care le-am regăsit pe unele suprafeţe şi nici finisajul butoanelor găsite în partea inferioară a bordului, pe feţele de uşi şi pe consola centrală.
Portbagajul pare mic la prima vedere, cu 286 litri, dar acest lucru se datorează faptului că mai există un spaţiu de depozitare sub podea. Volumul portbagajului rezultat este identic cu cel al versiunii standard a lui Yaris, sistemul hibrid fiind ascuns cu mult tact sub cabina pasagerilor. Pe locurile din spate încap doi pasageri corpolenţi de înălţime medie sau chiar trei pasageri cu corpuri de dimensiuni neimpunătoare.
e doar parerea mea sau farurile chiar seamana cu o generatie mai veche de clio ?