Tinuta de drum
Yeti nu se simte ca o maşină greoaie, în ciuda numelui. E mai degrabă un crossover uşor, zburdalnic, cu oarecare probleme atunci când vine vorba despre ruliu. Este însă un tribut pe care maşina îl plăteşte dimensiunilor sale. Chiar şi aşa, senzaţia de nesiguranţă este estompată cu succes de tracţiunea integrală, care repartizează bine cuplul între cele două axe. Ce înseamnă asta? Simplu: aderenţa se păstrează exemplar, chiar şi atunci când forţezi limitele maşinii.
Direcţia este destul de asistată, iar precizia sa nu impresionează. În fond, vorbim despre un crossover nu despre o sportivă.
Despre capacităţile off-road ale modelului ceh nu sunt foarte multe de spus. Avem un Yeti care preferă mai mult asfaltul decât sălbăticia. Deşi are o tracţiune integrală eficientă, unhiurile de atac şi de degajare, precum şi garda la sol nu garantează escapade curajoase. Un drum forestier, o vale ceva mai abruptă sunt provocări suficiente. Poate atunci când terenul e alunecos aveţi şi ocazia să testaţi funcţia de asistenţă la coborâre: Hill Descent Control.
nici urat, nici frumos, dar... are volan de Audi :)))))