Consum
Dacă ne luam după cifrele oficiale de consum, motorul TDI produs de Volkswagen funcţionează cu extrem de puţină motorină. Consumul oficial mixt este de 4.8 litri/100 km. În realitate, este ceva mai mare. După 300 km parcurşi pe autostradă şi încă o zi jumătate petrecută în traficul din Bucureşti, media afişată de computerul de bord a fost de 6.5 litri/100 km. O cifră absolut decentă pentru un diesel de 150 CP. Dacă petrecem toată ziua în traficul urban, cifra creşte până la 7 litri/100 km. Rezervorul are un volum de 50 de litri, deci autonomia va fi una liniştitoare.
Dacă comparăm cifrele oficiale cu cele ale concurenţei, Golf Sportsvan 2.0 TDI se află în zona eficientă, fiind întrecut de Mercedes B-Klasse 200 CDI, cu o medie de 4.4 litri/100 km, precum şi de modele ca Renault Scenic sau Citroen C4 Picasso, cu menţinea că acestea oferă motoare diesel de 1.6 litri, iar puterile sunt semnificativ mai mici.
-
gaby, vineri, 11.07.2014 14:03
Pentru mine, fost detinator de Golf 5 si proaspat tatic, cred ca ar fi o alegere perfecta acesta masina (in detrimentul unui SUV de oras), pretul un pic cam mare, dar cred ca 1.2 TSI de 110 CP, este mai accesibil si ar fi de ajuns pentru o utilizare zilnica normala....
-
eee, vineri, 11.07.2014 15:10
@Automarket: la fel ca si BMW Active Tourer, si acest SportsVan are un nume care reprezinta categoria de oameni careia se adreseaza: oamenilor activi, familisti sau nu, care au nevoie sa transporte biciclete, role, caini, echipament sportiv oaresare, samd. Din reclama de la BMW iti dai seama. De fapt e un curent mai nou in Europa de vest in care tinerii sau tinerii familisti cu oarecare bani prefera combi-uri sau monovolume in detrimentul coupe-urilor sau cabrio-urilor prin prisma faptului ca poti lua cu tine schiuri, biciclete, palci de paddle, caiac, whatever, plus prieteni sau familie. @Automarket: in privinta imaginilor, pentru un monovolum orientat spre spatiu si utlilitate, nu cred ca sunt suficiente imagini care sa prezinte portbagajul , cum se poate mari, bancheta spate, cum se trage, samd. Eu cred ca aceste elemente sunt foarte importante pentru un astfel de model. Trebuie sa apreciez insa aspectul artistic al imaginilor, arta foarte bine.
-
slVW_83, vineri, 11.07.2014 15:15
Eu prefer caroseria de tip break. E mai dinamică, mai spațioasă în lungime și oferă un ruliu mai redus. Ca mașina asta să merite achiziționată în detrimentul unui SUV (de cele mai multe ori inutil) ar trebui să coste cel mult 28K. Însă sunt convins că un bun negociator va ajunge la acest preț, ținând cont că mașina e foarte dotată și puternică beneficiind și de DSG.
-
zarnesteanu, vineri, 11.07.2014 16:16
Masinuta asta mi-a placut din prima zi cand am vazut-o. Tinand cont ca la casa ai intotdeauna nevoie de o masina ma mare cu care sa-ti cari chiar si materiale mai voluminoase la nevoie, eu zic ca e ideala. Mai ales pentru cei care nu vor sau nu-si permit a doua masina ori un SUV
-
TC1900, vineri, 11.07.2014 16:42
m-am suit in masina si am facut o comparatie cu gold 7 break, cea mai mare diferenta mi se pare pt pasagerii din spate unde locul este imens. portbagajul e mai putin adanc , da rmai inalt si inteleg ca volumul e tot pe acolo. mi se pare ca arata mai bine ca un g7 break, insa pretul e f mare, cu 28 mii euro si iei o mazda 6 break.
-
gigi_frana, vineri, 11.07.2014 18:11
misto masina....dar 31000???? nici macar Highline? @TC1900...pai nici macar nu trebuie sa te orientezi spre alte marci, la acelasi dealer ar trebui sa gasesti Passat Alltrack 2.0TDI 4Mot :) http://www.automarket.ro/masini-noi/volkswagen/passat-alltrack-20-tdi-140cp-alltrack-bluemotion-t-4mot-103859/specificatii.html Au cam luat-o razna nemtii astia cu preturile, de cand au batut Brazilia.
-
Patent, vineri, 11.07.2014 19:22
Cum sa dai 31.000 de euro pe asa ceva??!Incredibil !
-
Patent, vineri, 11.07.2014 19:24
Pai cu banii astia poti cumpara Mazda 6!!!Hai sa fim seriosi, si altii mai zic ca Loganul este scump :)))))
-
horia, vineri, 11.07.2014 20:12
Ce bine arata!! ce forme fluide..super design!!ca si celelalte versiuni anterioare...bine ca la modelul acesta nu ai dat minus pt pretul de 30 de mii..pai la banii astia iti iei cu succes un suv!!!
-
flavius, vineri, 11.07.2014 20:52
Nu se vede nimic din colaborarea cu Tata Giugiaro-AutoDesign acum.Hai ca puteti mai mult din 1974.
-
Dudu, vineri, 11.07.2014 22:45
Cel mai rapid monovolum compact din segment? Ce ziceti de 8,6 secunde de la 0-100 km/h afisat in dreptul monovolumului compact Ford C-Max 2.0 Tdci de 163 CP. Ar fi frumos sa va mai informati inainte de a face afirmatii categorice!!!
-
antonny, vineri, 11.07.2014 22:56
@alexandra ce sportiva de familie ???ford s max 2.0 203 cp ecoboost sau 2.2 diesel poate asa .......
-
arhitect, sâmbătă, 12.07.2014 08:29
pe cand un drive test cu concurenta ( reala) Citroen C4 ( Grand ) Picasso ?
-
Andrei, sâmbătă, 12.07.2014 19:57
Arata foarte bine,acest urmas al lui Golf Plus...binenteles nu e la fel de popular ca Golful classic,dar isi are locul pe piata.
-
LauCalin, duminică, 13.07.2014 22:30
Ma uit la masina asta si zau ca imi vine sa rad. Deci se poate ceva si mai urat fata de Golf 7. Apoi, 31000 de euro? Ok, hai sa zicem ca il prinzi la o promotie, dar sigur sub 25000 de euro nu ai cum sa-l iei. In opinia mea este in pret imens pentru aceasta masina. Prefer Ford C-Max sau Grand C-Max de exemplu, pe care il gasesti cu cel putin 2-3000 de euro mai ieftin este echipare Titanuim si are si motor mai puternic. Atentie, nu neg calitatile acestei masini. Dar nu cred ca asta justifica pretul ridicat cand exista alternative mai ieftine, mai dotate si care s-au dovedit si fiabile, chit ca nu au o tinuta de drum sau confort ca acest VW.
-
Alexandra, marţi, 15.07.2014 14:03
@antonny dragule, sportiva de familie: imi pot pune catel, purcel si bagaje in limita a 500 de litri. S-max-ul iti ofera 285 litri ca si portbagaj - ceea ce ma nemultumeste total, chiar daca au unele motoare ( sa recunoastem ! ) foarte foarte bune! Iar ca si consum Vw sta mai bine decat Ford - vorbind strict intre aceste doua monovolume. Sunt alte sportive de familie care sunt peste Sportsvan sau S-Max, recunosc - insa nu dau nume. :)
-
gigi_frana, marţi, 15.07.2014 14:53
@Alexandra...S-max are portbagaj de 285l in configuratia cu 7 locuri....pliezi ultimul rand de scaune si intra purcelul cu tot cu cotet. Probabil ajunge pe la 800l oricum, greu de comparat golful asta (~4.30m) cu s-max(~4.80m)...poate doar la pret
-
Alexandra, marţi, 15.07.2014 16:11
@gigi_frana Mi-ai placut, ti-am dat +! Ai mare dreptate, am facut o mare confuzie! Scuze si lui Antonny! In acest caz purcelul meu ramane pe dinafara si sa fuga in spatele masinii cu tot cu naveta de bere in mana.
-
Marian, vineri, 23.10.2015 04:41
La vârsta de 50+, cind copiii nu mai sânt în casa, sa te urci într-un Golf sau într-un Passat si sa tot dai cu capul în tavan, mai bine în acest Sportsvan sau Active Tourer (numai ca BMW-ul este cel putin 3-4000€ mai scump). Eu si nevasta, ceva bagaje, 2.0 TDI. Absolut perfect!
O sportiva de familie pe care as cumpara-o fara sa ezit!