Volkswagen Tiguan facelift
Încrucişarea speciilor
Volkswagen Tiguan are şapte ani de la apariţia pe piaţă şi trei ani de când a primit un facelift. La începutul acestui an, producătorul german a împrospătat gama Tiguan cu noi versiuni, printre care se numără şi CityScape. În raport cu un Tiguan facelift obişnuit, versiunea CityScape are jante de 18 inch în standard, tapiţerie din Alcantara şi piele la interior, plus un pachet estetic dedicat într-un nivel de echipare superior.
La momentul lansării, Tiguan era văzut ca un "pui de Touareg", model care a primit între timp o nouă generaţie. De fapt, Tiguan încă are rădăcini tehnice comune cu vechea platformă de Golf 6, fiind înrudit cu acesta, nu cu Touareg. Platforma de Golf 6 este încrucişată cu o caroserie de SUV, rezultatul fiind prima generaţie a lui Tiguan, al cărei facelift face subiectul acestui test. Probabil că înlocuitorul lui Tiguan va trece şi el la platforma MQB la debutul pe piaţă. Până atunci, să-l cunoaştem mai bine pe modelul al cărui nume provine din încrucişarea cuvintelor "tigru" şi "iguană", unul dintre puţinele denumiri de model din nomenclatura Volkswagen care se distanţează de obiceiul nemţilor, care implică folosirea de nume de curenţi meteorologici pentru modelele lor.
Pachetul estetic Cityscape îi conferă un aspect plăcut lui Tiguan, care reuşeşte să arate bine şi la trei ani de la lansarea facelift-ului. Jantele de 18 inch completează foarte bine maşina şi sunt responsabile pentru o bună parte din partea estetică a acesteia.
În ceea ce priveşte dotările, cei de la Volkswagen par să fi făcut o selecţie a celor mai populare opţionale, pe care le-au integrat în standard pe versiunea CityScape. Rezultatul este un model care reuşeşte să mai rămână competitiv într-unul dintre cele mai disputate segmente ale pieţei din Europa.
Frumoasa cabana...unde este situata?