Ford îşi cere scuze pentru reclamele ofensatoare difuzate în India
Reprezentanţii Ford şi-au cerut scuze pentru reclamele ofensatoare pe care le-au difuzat în India în vederea promovării modelulului Figo.
Reprezentanţii Ford şi-au cerut scuze pentru reclamele din presa scrisă realizate de agenţia JWT din India pentru promovarea lui Ford Figo, modelul lor low cost destinat pieţei respective. Cele trei reclame ofensatoare încercau să promoveze spaţiul oferit de portbagajul lui Figo cu sloganul "Lasă-ţi grijile în spate cu portbagajul extra-large al lui Figo"
"Regretăm acest incident şi ne-am pus de acord cu partenerii noştri de la agenţia de publicitate că aceste reclame nu ar fi trebuit să existe niciodată. Aceste postere sunt contrare standardelor noastre de profesionalism şi decenţă pe care Ford şi partenerii săi din agenţii le-au prezentat până acum. Împreună cu partenerii noştri, vom revizui procedura de aprobare şi supraveghere a dezvoltării reclamelor pentru a ne asigura că nu se va mai repeta vreodată un incident similar", au declarat reprezentanţii Ford India.
Cea mai scandaloasă dintre cele trei reclame realizate de agenţia JWT din India îl înfăţişează pe Silvio Berlusconi, fostul premier al Italei, la volanul unui Ford Figo în portbagajul căruia se află trei femei legate de mâini şi picioare. Aparent, cele trei femei din portbagaj reprezintă caricaturi ale celor trei martore care au dat mărturie împotriva politicianului în cadrul procesului său din Italia.
Talmes-balmes in stil american. Cam asa fac si masinile cei de la Ford. Priviti imbinarile unui Ford Kuga in Europa. Jenant ! Cu toate astea, in mod abstract, sunt priviti ca o marca nemteasca (!!!!) Ford nu e mai nemtesc, decat Dacia marocana !