Noul VW Golf Variant, in Romania de la 13.685 euro
Volkswagen Golf Variant este disponibil de ieri si in tara noastra, iar versiunea de baza are un pret de pornire de 13.685 euro cu TVA inclus. Modelul preia designul si gama de motorizari de la versiunea standard a lui Golf, dar lista de dotari standard este ceva mai bogata.
Noul Volkswagen Golf Variant este disponibil deja pe piata din Romania, iar versiunea de baza are un pret de pornire de 13.685 euro cu TVA inclus. Versiunea Variant a lui Volkswagen Golf VI a primit doua noi motoare pe benzina, de 80 si 102 CP, alaturi de gama TSI de 122 si 160 CP. Gama de motorizari diesel a acestui model este cuprinsa de doua unitati cu tehnologie Common Rail, care dezvolta 105 si 140 CP. Toate cele sase motorizari cu care este disponibil acest model respecta normele Euro 5.
Volkswagen Golf VI Variant preia liniile de design frontale de la acesta si intreaga gama de motorizari a compactei germane. In standard, noul model beneficiaza de sistemul ESP, ABS, EDS, ASR, sase airbag-uri, lumini pentru rulare pe timp de zi, geamuri si oglinzi electrice, bancheta rabatabila, climatizare automata, si, servodirectie electromecanica reglabila in functie de viteza, pe langa numeroase alte dotari. Interiorul beneficiaza de tapiterie de calitate superioara, centuri de siguranta in trei puncte, cu pretensionare pentru locurile din fata, dar si de un torpedo refrigerat si numeroase ornamente cromate si accente din piele.
Volkswagen Golf Variant a debutat saptamana trecuta la Salonul Auto de la Frankfurt, iar lansarea oficiala a noului Golf Variant va fi marcata de evenimente tematice organizate de catre distribuitorii Volkswagen. Cei care vor participa la aceste evenimente vor avea ocazia sa participe la sesiuni de test-drive si sa afle detalii complete despre acest model.
Via | Volkswagen
-
Bogdan, vineri, 25.09.2009 10:55
Probabil ca e de calitate dar e a dracului de urat mai ales la spate nu inteleg de ce nimeni nu spune chestia asta...Golf IV Variant e regina frumuetii pe langa hidosenia asta...
-
Hunter, vineri, 25.09.2009 11:10
Niciodata....dar niciodata....cu mici exceptii insa (Scirocco sau Passat CC)....modelele VW nu au fost gandite ca design-ul sa fie pus pe primul loc pe plansa de lucru a inginerilor. Fiabilitate si costuri decente de mentenanta....asta conteaza la un VW...si nu doar la un VW....in general la marcile germane. Pentru ca nici Audi....nici Mercedes de exemplu, de-a lungul timpului, nu au operat imagini radicale pentru diferitele generatii de modele. Sa ne uitam doar la Renault, care in 3 generatii de Megane, a folosit 3 generatii de design.....nu se mai leaga nimica....e ca si cum cineva care un Megan de generatie mai veche nu isi mai regaseste masina in urmatoarea generatie....personal nu mi se pare prea placut...si zic...personal !!! Nimeni pe lumea asta nu o sa cumpere un Golf de exemplu pentru design.....pentru design si pentru a intoarce lumea capul dupa tine pe strada, exista Renault, Ford, CItroen etc. Dupa mine, VW este exact ceea ce Hyundai si Kia incearca sa faca....masini corecte din punct de vedere al raportului calitate, mentenanta/pret....fara revolutii pentru imaginea vizuala.
-
varianta demo, vineri, 25.09.2009 11:23O prostie de masina
la 13.700 euro imi dau un motor antic de 1.4 80cp la o masina care cantareste 1300 kg ? daaa, super afacere ! consum >10% si acceleratie in 15 secunde... genial ! ce sa mai vbim ce b*sina ailalta 1.6i 8v 102cp...?
-
Challenger, vineri, 25.09.2009 11:26@varianta demo
Pai si ce 80 cai nu sunt suficienti in asa trafic cum este in RO? Atunci plateste 10.000 euro pe nu stiu ce Logan de 105 cai care si te va tine 1 an si pe urma vei vedea rugina cum apare! Sa nu zici ca nu ti-am zis.
-
o VAGa masina, vineri, 25.09.2009 11:48
Aberezi Challenger ... asta-i scuza mintilor slabe care nu au alta justificare pentru o masina "nesimtita". La prostia de care dai dovada nu esti departe de a te prabusi in flacari ca naveta Challenger...
-
Challenger, vineri, 25.09.2009 12:05@o VAGa masina
Stii adevarul doare....iar pe tine te-a durut.Am scos tot ce fost mai urat din tine.
-
davyd, vineri, 25.09.2009 12:07@hunter
ai dreptate....vw e o marca pt conservatori......aia care le trebuie o masina buna fiabila si care nu se prea uita la design......totusi majoritatea se uita si la ambalaj nu doar la produs......pt multi conteaza azi imaginea ......personal cred ca renault face o treaba mai buna cu megane decat vw cu golf.....cn care isi cumpara un mrgane nou se uita cum arata ala vechi??sau nu neaparat un megane....orce masina.....daca iti iei un golf nai cum sa nu te gandesti si la modelul trecut....pt ca multe elemente de la cel trecut o sa regasesti la asta nou....macar daca ar de ar fi elemente bune si esentiale......de ex..spatele de la golf 6 break il regasesti si la golf 5 break.....macar de ar fi un spate frumos...probabil a contat versitilitatea portbagajului...dar totusi sunt destule alte modele care au reusit sa creeze un break frumos care sa ofere si un portbagaj destul de incapator
-
vali, vineri, 25.09.2009 12:22golf
adevarul e ca daca pleaca de la 13700 un diesel de 105 cai (decent as zice eu) ajunge pe la vreo 15500 probabil si cu ceva optiuni(decente:P).un mcv cu aceleasi optiuni face vreo 12000,cu motorul de 85 de cai...e un pret bun pentru un vw
-
folcsfacan nu-i asa?:)), vineri, 25.09.2009 12:30@Challenger
daaa stii ce ma doare... ma doare pe mine undeva de volksvagon ! :)))))))))))))))) "Am scos tot ce fost mai urat din tine." ei na! =)))) Volkvagon a fost intotdeauna si va fi masina prostilor imbogatiti peste noapte, care n-au stiu unde sa-si investeasca banii... Oamenii "balon de sapun" imi place sa le spun: se umfla, se umfla si pana la urma se sparg, saracesc si paraziteaza pe altii... atittudinea taraneasca, grosolana nu si-o schimba niciodata... nici cand invart miliarde
-
davyd, vineri, 25.09.2009 12:42
va to certatati da o faceti pe degeaba...nu o sa ajungeti nicaieri....unul spune ca vw e o marca foarte proasta si greseste...celalat o ridica in slavi de parca ar fi de aur cu piele alcantara la interior si greseste la randul lui.....vw e o marca buna fiabila da cu un design nasol....problema lor e ca nu mai impresioneaza clientul cu nimic....scot masinile care te astepti sa le scoata.....dar per total e aceasi masina care nu te lasa la greu...cn isi cumpara vw e multumit ......cn nu isi cumpara vw si ia cn stie ce alta masina e la fel de multumit.....ce rost are sa va tot certati??? sunteti platiti pt asta????
-
Challenger, vineri, 25.09.2009 12:43@folcsfacan nu-i asa?
VW este masina. reprezinta calitatea la pret corect. De la tine chiar nu pot astepta la prea multe.
-
folcsfacan nu-i asa?, vineri, 25.09.2009 13:09Volkswagen ?
Challenger cand nu intelegi pe deplin notiunea de calitate si mai porti si ochelari de cal, apar disonante de genul celor enuntate de tine...pot sa-ti dau vreo 2000 de motive pentru care vw nu are un raport calitate/ pret corect. NOI PLATIM DE FAPT PRETUL AROGANTEI LOR !!!
-
Alex, vineri, 25.09.2009 13:16Platforma Golf VI
Are cineva idee daca Golful VI e construit pe o platforma noua sau e aceeasi cu a Golfului V? Multumesc.
-
Raz, vineri, 25.09.2009 13:46G5 Variant
Ce pot sa va spun ca si posesor de G5 Variant este ca noul look al lui G6 este foarte asemanator cu al lui G5 in laterale, iar spatele este identic. Eu o am am de aproape 2 ani si deocamdata sunt foarte multumit de ea si datorita motorului 1.4 TSI de 140 CP pe care vad ca l-au delistat.
-
daciist, vineri, 25.09.2009 14:16Logan Rooles
puteti sa luati un logan si scapati de stres
-
Burtica, vineri, 25.09.2009 14:18Vw? astea´s masini sau ce?
eu nu stiu ce va place sa va amagiti atata singuri, toata lumea are net si 9 din 10 stiu problemele passatului de ex, toata lumea a mers cu masini straine, toata lumea stie cat de "fiabila" e marca vw in prezent, numai voi va amagiti atata. Trezirea oameni buni, sau va trezesc eu cu niste linkuri? cititi urmatoarele, toate paginile cu atentie, porma reveniti cu un comentariu va rog: Avem asa: http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=36992 http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=52745 http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=60800 http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=25287 ------ un caz foarte penibil si nu e singular, sunt mai multe, masina nemteasca + pret mare + prostie = teapa, nici la un logan nu ai greierasi, dute ia un taxi care vrei din statie si nu ai greierasi, P E N I B I L ! ! ! http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=30005 http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=35313 http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=41278 http://vwforum.vwforum.ro/index.php?s=277a406651c4c8ab167457b20f3496b0&showtopic=35570 Mai vreti? e plin internetul de adevarata fata a vw-ului, asa ca numai exagerati atata, vw e egal cu renault ca si calitate si fiabilitate (nu sarii cu gura, citeste linkurile si te calmezi). Sanatate!
-
cosmo, vineri, 25.09.2009 14:56@ burtica
foarte corect ce spui! am un passat cc 1.8tsi luat de nou - O GRAMADA DE PROBLEME AM AVUT CU EL! am breaij defect din fabrica, comutatorul de lumini s-a defectat dupa 10.000 km, se exfoliaza diverse ornamente din interior, geometria a cedat dupa 25.000 km ( ce-i drept am jante pe 18 - dar menajez pe cat posibil masina ), si multe defectiuni, imi da fel de fel de erori in bord, am avut niste zgomote suspecte din zona schimbatorului de viteze... cert e ca am fst de foarte multe ori cu masina in service! CALITATE 0 - SERVICII - SUB ORICE CRITICA!!!
-
cosmo, vineri, 25.09.2009 14:58revin
scuzati greselile ( ambreiaj, fst )
-
Silviu C, vineri, 25.09.2009 15:10despre vw
cosmo de unde esti ? pt ca vreau sa vad daca nu discutam tot de Cta... serviciile sunt jalnice!
-
Alex, vineri, 25.09.2009 15:40mda
Probabil ca vw a avut vreo perioada de glorie...pe cand nu mai facea nimeni masini.Acum au mai aparut..........oricum , nu e masina grozava , ca toate germanele , in skimb e f. uritaaaaaaaaa ! Succes !
-
cosmo, vineri, 25.09.2009 15:41din braila
toate interventiile s-au facut la galati - scorpion auto. intr-un an de cand am masina, am fst de cel putin 10 ori cu masina in service. cand plecam de la ei, dupa vreo interventie, pe drum sunam sa reclam o alta defectiune, si ma programau peste o saptamana... sa nu va mai zic ca intra apa la geamurile laterale... cand spal masina ( la spalatorie ), se prelinge apa pe la montantul central. garniturile nu mai fac fata... mi s-a stricat claxonul - din bitonal, a ramas monoton, ( am ajuns la service sa fac geometria pt care avea progrmare de vreo 3-4 zile, si nu s-au putut uita si la claxon, ca nu e mecani disponibil ) norocum meu a fst ca dupa vreo 3 mii de km, si-a revenit singur!!!! ce sa mai zic... calitate germana! ACUM SA-L MAI AUZIM PE CHALLANGER! ca si-asa era mare fan! o sa incerc sa ma duc si la buc sa vad, poate imi dau dreptate cu ambreiaju, dar ma indoiesc. si zici ca si la voi la ct serviciile snt la fel de proaste?!
-
Burtica, vineri, 25.09.2009 16:05Exact ce ziceam
Vedeti oameni buni? Exact ce spuneam...si in situatia lui Cosmo mai sunt destui insa mandria nu ii lasa sa posteze problemele pe net (ce ba am dat 25 de mii de euro sa ma fac de kkt singur pe net? sa aud loganistii cum merg 200 de mii fara probleme mari iar eu stau in service saptamanal? mai bine zic ca masinile nemtesti sunt cele mai bune si gata!) iar altii cred ca e ceva normal sa te lase atatea chestii, in conceptia lor fiind niste probleme "normale" care se intampla si la alte masini, mai ales la cele italiene si frantuzesti....el asa gandeste, romanul de rand...insa habar nu are cat de bun este un peugeot, care face motorizari diesel pentru bmw, mazda, ford, range rover, jaguar, mini etc. sau ce motorizari superbe pe benzina au realizat cu bmw-ul si ce cuplu impresionant au la doar 1600 cmc...ei nu stiu nimic despre alte marci, iar peugeotul a fost o marca aleatoare ca daca incep sa zic de japoneze deja o sa plangeti sau numai zic ca citroen are mai multa istorie decat audi....dar ma rog romanul nu stie nimic, ei stiu doar masini nemtesti restu sunt proaste. Intr-adevar masinile nemtesti sunt printre cele mai bune, insa masini nemtesti = Bmw, Mercedes, Ford in rest marketing si tepe cat cuprinde. Daca cineva inca mai crede ca masinile nemtesti sunt ceea ce erau inainte sa ridice mana sus si ii voi da linkuri cu cele mai penibile probleme care le poate avea o masina, de la consum de ulei la o masina de peste 20 de mii de euro (nici macar un logan nu consuma ulei) pana la exfolierea materialelor premium nemtesti....daca e asa mai bine imi cumpar kia, macar nu dau 20 si ceva de mii de euro ca sa se exfolieze materialele, dau 10 mii si dorm mai linistit nu? Ma rog, fiecare alege ce vrea, toate cele bune.
-
Challenger, vineri, 25.09.2009 16:40@Automarket
Cred ca userii @cosmo si @Burtica au acelas IP.Putei verifica va rog?
-
mircea, vineri, 25.09.2009 16:54@Challenger
Nope. Daca era cazul, nu vedeai comentariile lor aici :)
-
cosmo, vineri, 25.09.2009 17:02challenger respira!
nu ma pretez la mizerii de genu asta! sincer nu ti-as dori sa patesti ca mine!!!! sa platesti rata pe luna 40 milioane, si sa stai cu masina in service cat am stat eu... asa ca.... VW RULLZ!!! NOT!
-
Challenger, vineri, 25.09.2009 17:09@cosmo
Hai sa nu dramatizam.Esti prea pesimist.Eu am un Jaguar , l-am luat de nou acum 2 ani si mi s-a ars si mie un bec .Din interior ,plafoniera.Ce era sa fac sa ma apuc sa injur acum la cei de la Jaguar? Lucrurile trebuie rezolvate cu calm, intotdeauna este o cale de iesire.Drumul vietii este plin de provocari.Bafta!
-
davyd, vineri, 25.09.2009 17:18@burtica si cosmo
ford nu e marca nemteasca iar peugeot nu face motorizari diesel pt bmw.....ele se fac la un acord comun.....si le fac impreuna cu fiat.....si eu nam auzit pe nimeni sa spuna ca nemtii fac masini bune si restu proaste....daca am privi astazi in afara de americani care mai au probleme si chinezii cu copiile lor multe marci au facut revolutie...... daca primim la kia si hyundai ce au fost si ce sunt.....si fiat si alfa romeo....si chiar si lancia incepe sa tzina steagu sus.....jaguar....etc...si toate problemele care le spui ca au masiniile nemtesti se pot intampla la orce marca.....de multe conteaza soferul ce face cu masina..... probabil cei care au facut interventiile siau batut joc...multe service-uri din ro fac treaba de r... ce sai faci....dar asta nu inseamna ca masina nu e buna.....eu nu comentez nimic de tine ca poate tu nu sti sa o conduci...nu vreau sa intru in gura nimanui.... nu sunt fan vw.....chiar si eu daca as vrea sami iau masina nu mias lua vw.....mie numi plac ca sunt urate....dar ca fiabilitate si calitate negresit vw nu au probleme......ca orce masina care apare la inceput primele masini fabricate au probleme....... toate cele bune!!!!
-
manu, vineri, 25.09.2009 17:35
13685 pret de pornire pentru un golf variant nu este mult ci chiar acceptabil. pana la urma nu este nici logan dar nici mercedes asa ca zic eu ca isi merita banii. apropo de cei care se cearta pe aici. sunt posesor de golf 4, de mercedes C si de audi A6 plus un Logan de la munca. Ce sa spun golfu a costat cat a costat si am primit de la el exact cat am cerut fara sa imi faca probleme. loganul merge si el (inca se tine bine la 200000km) dar face exact cat s-a platit pe el. dk vrei masina sa stai pe scandura iti iei logan dk vrei sa stai un pic mai bine iti iei golf iar dk vrei sa te simti si mai bine iti iei ceva mai scump. nu vad sensul discutiilor cu vorbe urate ca vezi k loganul e mai bun ba nu k golfu e cel mai tare... nu. din punctul meu de vedere sunt niste fiare care iti ofera exact cat platesti pe ele. am vazut ca s-a discutat si despre calitatea lucrarilor de service... oameni buni suntem in romania sa nu aud k exista calitate pe la vreun service chit ca este de vw de dacie sau de mercedes. respectele mele... dk vreti sa va injurati n-aveti decat k oricum fierul care il ai in fata casei tot fier ramane.
-
cozappz, vineri, 25.09.2009 18:24OFFTOPIC
Ar fi fost de bun simt sa discutati despre cat de buna este masina dumneavoastra pe forum, nu aici.
-
dmc, vineri, 25.09.2009 22:07pt chanllenger
Sa stii ca am si eu Solenza Europa de 4 ani !!!Si in 3 ani nu am schimbat nimic la ea....Ce vrea sa insemne asta ca e mai fiabila decat un Jaguar??? Oricum la capitolul pret-calitate cred ca ies mult mai bine.... Solenza = 5000 € / jaguar >40.000 € Ideea e ca daca as castiga sa zicem 100.000-200.000€ nu as da pe un automobil nici macar 20 % deoarece toate fac doar un singur lucru: te duc din punctul A in punctul B. Si la cum sunt sosele in Romania sa nu -mi spui ca vei ajunge cu mult mai repede chiar si intr-un Jaguar!
-
Challenger, vineri, 25.09.2009 22:28@dmc
": te duc din punctul A in punctul B" Dar conteaza si cum te duc.Una e sa mergi de la Cluj la Brasov intr-o Dacia ,si alta e sa mergi cu un Audi cu piele.Toate te duc din A in B.SDar sunt unele mici diferente.Sa nu imi zici mie ca nu tii la prestigiul social!
-
maryo, vineri, 25.09.2009 22:31@vali
cel mai nedotat diesel costa 17 000€ cu tva
-
ascunsu, sâmbătă, 26.09.2009 00:02deconspirarea
@cosmo e din braila si e vanzator la APAN Braila ( Renault ) il cunosc, il am in lista de mess. Mananca rahat nu are nici un Passat CC, cand vorbeste cu cineva baga vrajeala asta cu Passatul defect dar zice ca ar fi a lu varsu. Mare ragaie de om esti ma.
-
cretineala, sâmbătă, 26.09.2009 02:05marea
pentru toti cei care blameaza dacia....hai sa zic ca ii ieftina in germania...15000 cu toate taxele full, 1,5 dci 85 cai putere....pai ii chiar picat in cap neamtul? nu...decat sa cumpere niste embleme ca atat au mai ramas din ceea ce a fost odata...mai bine cumpara o masina bunicica nu zic buna si f. buna..cumpara o daica logan mcv...are un aspect dragut portbagaj mare, 7 locuri nu 5 fiabila, excelenta pentru oras si familie...../ am avut opel vectra combi nou nout fabricat in 2008...l-am si vandut si mi-am luat un audi...a4 tot combi..dezastru ...dezastru..la opel s-a exfoliat toate manerele, are un fel de material peste plastice..s-a dus..gri-ul de pe consola unde ii cd...s-a dus si a ramas negru...luminile in bord s-au ars..atentie la 100 de km parcursi...si l-am luat la 5 km... la audi a4 luat de nou din reprezentanta din cluj...nu a mai intrat in treapta a 4 si intra direct in a 2a...cica nu stiu ce satelit nu cupleaza si ca ii defect din fabrice...bun s-a reparat..dar tot am platit uleiul si nu stiu ...pe urma in iarna nu s-a mai deschis portbagajul nici din cheie nici din buton...semnalizariele praf nici una nu au mai mers....ambele masini au costat intre 21mii euro banii jos si audi l-am luat mai scump un pic in leasing la 34 de mii....cu nervii la pamant am renuntat in luna iulie la aceste marci de toata jena...ce a fost odata s-a oprit la volkswagen golf 3 si respectiv opel kadett si opel ascona...astea au fost germane si masini bune ..sa nu mai zic de audi 80cc 90cc quattro...pana in 94 atat... din august ma mandresc si nu mai simt bataie de joc, indiferenta in service, lucru prost facut...mi-am luat un logan mcv, 7 locuri full inclusiv cu un thule deasupra...totul a fost 13500 plus alarma viper si thule paravanturi si aparatori la aripi inca 1000...am o masina buna ma duce ma aduce duc familia. ....totul e din sacure facut ..dar nu am greierasi...totul functioneaza perfect...am 1700 de km,,,1.6 16 valve...bijuterie masina ...stiu ca nu ii un audi..dar se vede ca isi dau interesul sa faca un lucru cat de cat fiabil..merge mai si inca cum..de stiam luam de la inceput.....pentru unii amarata de dacia...fratilor nu mai ii ceea ce a fost..
-
alunu, sâmbătă, 26.09.2009 10:07@cretineala
Cred ca minti cu nerusinare, bag mana in foc ca nu ai avut masinile alea. Incearca sa pacalesti posesorii de abonament RATB in legatura cu masinile respective. Mai au si altii masini si nu e dracu asa negru. Astia de comentati voi ba ca Renault e prost ba ca Hyundai si Kia sau ca VW se strica repede sunteti copilasi 13-15 ani si vorbiti din auzite si facet presupuneri. Decat sa pierdeti vremea pe net mintind mai bine fuguta la scoala. @ cosmo tu esti chiar simpatic o sa primesti o ciocolata daca promiti ca nu mai aberezi. Ura
-
nea caisa, sâmbătă, 26.09.2009 14:33lansare
Golf variant parca se vinde in Romania de mai bine de un an. Nu inteleg de ce in articol se spune ca doar de ieri ar fi disponibil in Romania ?
-
arca lui Noe, duminică, 27.09.2009 17:44vw lansare &calitate germana
vw in America de nord la calitate are reputatia Chrysler, adica "slaba", datorita faptului ca peste 75% din componente sint facute in tari din lumea a 3ia cit mai ieftin, cum ar fi Mexic, Columbia, Sud Africa, china, Vietnam, Romania face multe componente pt.BMW & mercedes si masinile sint ansamblate in Germania. Sint BMW facute de Magna-Styer in Austria, VW Jetta sau Bora toate facute 100% in Mexic , Renault Clio si Megane in Turcia, Toyota face si ea Corola in Turcia, asa ca nu trebuie sa ne miram de calitatea automobilelor in general, iar in viitor nu va fi mai bine cind vor incepe sa faca autovehicle in Africa.
-
Raz, luni, 28.09.2009 10:14.
Golf V Variant si Jetta se ansambleaza exclusiv in Mexic, oricum Golf Variant este de fapt o Jetta break, asta va spun sigur, deoarece pachetele de dotari sunt identice cu ale Jettei si nu ca la golf. Am lansat comanda in iulie 2007 si am avut masina la sfarsitul lui ianuarie 2008, adica am stat aproape 6 luni sa vina masina asta pentru ca nu am vrut sa cumpar ce era pe stoc, am vrut neaparat motorizare TSI si cica de-aia am stat asa mult, despre reprezentante nici eu nu am o parere buna din cate se discuta pe forum, eu nu am avut de-a face cu ei decat la revizia de un an cand spre surprinderea mea s-au comportat exemplar cei de la Constanta. Deocamdata nu am decat 14500 km cu ea si nu a aparut nici o problema, intr-adevar daca stati sa cititi pe vwforum va apuca groaza cate probleme sunt cu Golf-ul in general.
-
mihai, luni, 28.09.2009 11:45bla bla
@cosmo Nu mai exagerati fratilor pe aici, sunt posesor de Logan si am avut ocazia sa conduc la fostul job un passat din 2007, 2.0 tdi, chiar daca personal sunt fan Ford, nu cred ca ai cum sa fii nemultumit de un passat modern, probabil k toate masinile au anumite probleme, iar comparatia cu Logan-ul (care este un automobil decent - atat) nu isi are rostul, partea cu pret/calitate este discutabila, dar daca iti permiti cu siguranta nu ai sa regreti ca ti-ai luat Passat si nu Logan............toate bune
-
unu, miercuri, 30.09.2009 14:00off topic cred
sa incep cu faptul ca de 2 ani locuiesc in germania ...deci logic era sa imi iau si eu o masina germana....macar atat, Ei bine cred ca sunt printre putinii romani care mi-am luat toyota ...mare greseala . care vrea poze o am si acum in fara casei ..stricata Prima data m-a lasat in ungaria cand veneam acasa cutia de viteze . S-a reparat cica ...acum 3 luni ..iar cutia de viteze in sibiu cand ma intorceam dar alt defect cica . Nu se mai poate merge cu ea si de la service cica trebuie sa mai dau 800 dupa ce ca am dat 18 mii pe ea ca vezi doamne am facut mai multi km pana sa fac revizia ...la ei nu avea imp ca eram pe drum si aveam de mers inca 1500 pana in frankfurt..in fine . am avut un logan pe care l-am vandut la 129 mii fara nici macar o intrare in service in afara de revizii. asta are 80 de mii si ceva ...deci lasati-ma cu masinile ..toate sunt proaste daca e sa fie . acum imi iau numai sa probez teoria dupa ce scap de panarama de toyota un scirocco ca imi place mult . bafta si nu mai denigrati loganul. isi face treaba ca un cal ...incet si bine papapappa
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
Un pret corect.Nimeni nu poate contesta calitatea VW.Marca germana si-a facut nume datorita calitatii nu vorbelor goale.Mai sunt aia care nu cred si scot tot felul de aberatii ca "mit german" nu mai este.Eu va zic 100% ca mitul german va exista in continuare.