Sportivul de serviciu
A treia generație BMW Seria 1 a devenit cel mai recent model din gama bavarezilor care este disponibil inclusiv cu tracțiune față, după o lungă perioadă în care producătorul a mizat doar pe propulsie spate sau pe integrală. Pentru început, noi am testat însă versiunea de top M135i, care oferă tracțiune integrală.
-
daniel.popescu, miercuri, 28.08.2019 12:22
@Kirotractor: Multumim pentru observatie, textul a fost completat.
-
alex, miercuri, 28.08.2019 12:39
mie unul interioarele de bmw mi se par triste. sau hai sa zic altfel, pentru oameni trecut de 40de ani. ca atare, pentru ce naiba ti-ai lua una la 20 de ani, nu reusesc sa pricep. cand te sui in ea....devii trist. sobra, spartana, e ok, dar e exagerat de sobra si de spartana. ceva mai viu, nu se poate?
-
@alex, miercuri, 28.08.2019 14:06
Cati tineri de 20 de ani cunosti sa-si permita compacte la 50K euro ?
-
Andrei, miercuri, 28.08.2019 15:08
De la bun inceput trebuie sa spun ca sunt subiectiv sau mai bine spus obiectiv. Am avut un 118d pre facelift din ultima generatie. Da, era mic la interior, plansa de bord parea invechita, iar motorul de 2l Diesel era galagios. Daaaar tractiunea spate, directia neafectata de cuplu motor, jantele de 18 si pachetul M (scaune sport grozave, pozitie joasa si sportiva cu picioarele intinse, volanul M genial, mult mai elegant decat actualul) faceau din masina aia o placere in a o conduce. Nu va mai spun de serpentinele pe zapada (bine nici de momentele in care am ramas impotmolit din cauza automatei si a greutatii mari a masinii :))) Cand ma uit la F40 ma uit ca la un monovolum cu proportii ciudate pentru un BMW, cu tinuta de drum a unei compacte oarecare si cu absolut nimic superior unui Golf R. Nu se mai conduce ca un BMW, adio directia de pe tractiunea spate, e o masina efeminata. 3.0 L6 era o bestie pe care nu o vom mai vedea niciodata pe un BMW mic. Adio Seria 1.
-
khal drogo, miercuri, 28.08.2019 15:58
Oare sunt singurul care, atunci cand ma uit la profilul noului Seria1 vad, de fapt, un Seria 2 Active Tourer? Sau un X2? Sau un X1?
-
nume, miercuri, 28.08.2019 19:23
"Avem în sfârșit o compactă BMW care arată așa cum ar trebui." Adica... ca o Kia? 5 stele pentru design? Doar in conditiile in care numerotarea se face pana la 10.
-
adi_10, vineri, 30.08.2019 16:02
Pentru ce sa iti iei o masina mica, compacta, deloc spectaculoasa dar care totusi consuma mult si pe care sa dai 50.000 euro?
-
steve, luni, 02.09.2019 22:29
Kirotraktor, ai condus masina ca sa iti dai cu parerea? NU? atunci taci
-
Denis, miercuri, 04.09.2019 19:48
Tradiția a continuat și la a doua generație, când BMW a introdus versiunea M130i, acest semi-M Ati vrut sa spuneti M135i probabil, pentru ca 130i a existat doar pe prima generație și nu era turbo. Doar 135i au fost turbo. Corectați ;)
-
Kirotractor, luni, 09.09.2019 08:23
@steve: Văd că și alții își dau cu părerea -- ei nu te calcă pe unicu-ți neuron?! :-) N-re rost să-ți mai zic că n-am avut vreo opinie despre ținuta de drum, frâne-direcție etc, ci doar pe teme general-ochiometrice. În orice caz, cu cât mai mulți Gică-Contriști habarniști o să mă huiduie, cu atât mai abitir o să comentez p-acilea.
-
DemisCreed, luni, 16.09.2019 20:33
Pentru aceasta mașina nu exista decât un singur cuvânt : SUPERBA !!! Iar cei ce nu aveți loc de aceasta superbitate de mașina , mă întreb dacă ați condus vreodată in viața voastră o mașina cu mai mult de 150hp , ca de avut sigur nu ați avut . Sunteți unii pe aici atotștiutori la tot ce înseamnă auto și mai ales bmw . La cât de bine arată mașinuța asta , pe atât de frustrați sunteți unii din voi. PS. O mașina “mică” superba !
-
Flo, luni, 06.01.2020 16:04
Ai un mod tampit de exprimare, Kirotractor! Formuleaza-ti opiniile mai concret si lasa exercitiile de stil. Zau ca esti enervant. Se vede ca te documentezi inainte dar te rog scrie altfel! Merci.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Achtung AM ! -- la capitolul *ținută de drum* lipsește ceva... adică totul. :-) În rest, din p.d.v. stil, cu altă grilă putea fi vorba la fel de bine d-o nouă Kia mai forțoasă. Clar însă că *the premium touch* nu putea să lipsească la interior (mai reușit acum) și prin mățăraia 4x4-mecanică. ...Dar și la preț, unde vestita tripletă pare să fi semnat un pact tip monopol (btw, nu prea văd mulți tineri cu 50K € de dat p-o compactă.) Plusul de spațiu interior+ portbagaj (+28 mm pe banchetă și +20 litri? --whahaha) îmi pare totuși nesemnificativ pentru justificarea schimbării de macaz a conceptului propulsiei.