
Sala polivalentă
După ce am pus la încercarea varianta scurtă echipată cu motor Ecoboost de 1.0 litru a modelului Tourneo Connect în cadrul lansării internaţionale, am revenit pentru a testa pe drumurile naţionale şi varianta lungă, cu şapte locuri.
-
lui, joi, 22.05.2014 12:30
stiu ca nu e chiar aceasi masina, dar un Lodgy diesel in varianta de top e la 50 % din pretul Fordului . 50 % !!! unde naiba vor astia sa ajunga cu preturile ? in zece ani , un Golf o sa atinga pragul de 50000 EU ?
-
legionarul, joi, 22.05.2014 14:38
e adevarat ca pretul e cam piperat de aici probabil si oferta de reducere de care are parte....dar sa compari masina asta cu un Lodgy tinand cont mai ales de dotari....e ca si cum ai compara Octavia cu C-classe....probabil si varianta entry-level a lui Tourneo e mai dotata ca Lodgy....arata si mai bn....e adevarat ca daca era cv mai ieftina dar tinand cont ca e vorba de varianta de top care cam la orce model ajunge sa fie piperata....de ex Loganul 1.5 dCi Laureate full ajunge aproape de 14.000-15000 de euro! ar da careva atata pe un Logan?eu unul nu
-
Suleyman, joi, 22.05.2014 19:17
28.000 uratenia asta ? La jumatate pretul imi cumpar o Dacia Dokker care arata mult mai bine si are motorizari pe care si Mercedes le-o pus pe Citanul lor. Pana si 1.2tce cred ca e mai bun ca 1.0 de la Ford, deoarece are 4 cilindrii !
-
kbm, joi, 22.05.2014 22:42
pana la urma rezervorul are 70 sau 60 de litri ? iar pretul sa ma ierte dumnezeu foarte mare .
-
antonny, joi, 22.05.2014 22:45
domne scump 25000 euro .......pai hai sa ne uitam prin curtea altora la pretul asta gasim parbriz incalzit ,plafon panoramic din sticlă , s.a.m.d ???
-
nasu_bz, miercuri, 04.06.2014 00:12
inspaimantator de mare pretul. I-mi place Fordul, dar pretul????? sa fim sinbceri.... nu merita
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
uimitor pretul, uimitor pretul ... incredibil chiar :)