 
                    Adevăratul crossover
Insignia a primit un facelift la finalul anului, iar odată cu acesta a venit şi o nouă versiune de caroserie. Se numeşte Country Tourer şi e un break dedicat familiştilor cu ceva mai mult spirit de aventură.
- 
                Scorpionul.negru, miercuri, 08.01.2014 17:06E dragut nu ? Pretul e cam mare pt. un Opel dar la cate are pe el si ce ofera e justificat. Un A4 avant cu aceleasi dotari probabil era cu 20 de mii mai scump. 
- 
                slVW_83, miercuri, 08.01.2014 17:53Super test! Exact genul meu de maşină: ideală pentru vacanţe, puternică, atragătoare, spaţioasă, optimă pentru denivelările şi gropile autohtone. Nu văd rostul unui SUV cu prezenţa pe piaţă a acestui gen de maşină, oricum proprietarii de SUV-uri nu le scot vreodată în off-road că nu fac faţă. Vrei teren greu, există un Pajero, Jimny sau regele G. Oricum văd destule Passat Alltrack şi A4 Allroad pe stradă semn că unii români au devenit mai pragmatici, nefiind influenţaţi de marketingul consumist! Sper să apară cât mai multe Country Tourer ca tabloul să fie complet. 
- 
                ..., miercuri, 08.01.2014 19:46"...şi cu 15 centimetri mai lung decât Passat Alltrack şi Subaru Outback, break-ul cross german plusează şi în lăţime, acolo unde e cu 15 centimetri mai mare decât cel mai apropiat rival." Este imposibil sa existe asemenea diferente, cel putin la latime. Poate doar comparata cu un Golf sa iasa asemenea diferenta. 15 cm este enorm. Ati luat masuratoarea cu tot cu oglinzi de la Opel si cea fara oglinzi de la Passat, cel mai probabil. Passat are1820 fara oglinzi si 2062 mm cu tot cu oglinzi, fata de 2084, Opel. Este o diferenta de 2,2 cm. Pana la 15 cm.... Si la lungime e ceva dubios. Nici acolo n-am incredere ca e asa mare diferenta. Passat are trecuta si dimensiunea cu carlig. Poate asa era si la Opel. Zic poate pentru ca pe site-ul Opel n-am reusit sa gasesc dimensiunile pentru Country Tourer. 
- 
                1800+, miercuri, 08.01.2014 19:52chiar atat de grea e? :( 
- 
                antonny, miercuri, 08.01.2014 20:21in banii astia Subaru Outback 2.0D AWD cea mai buna oferta 
- 
                adi, miercuri, 08.01.2014 20:33Frumoasa masina, dar cred ca se bate cu A6 Allroad nu cu A4, si in acest caz pretul este foarte bun. 
- 
                Scrooge, miercuri, 08.01.2014 21:39@antonny....nu comentez marca Subaru, dar un lucru e clar...."e jale" la vanzari in Europa. 
- 
                pseudo-crossover, joi, 09.01.2014 09:04Cred ca acesta ar fi titlul potrivit pt. articol. Articol scris foarte bine, ca de obicei. Din pacate doar cu niste scuturi si ceva protectii din plastic nu cred ca faci o noua caroserie. Mai ales ca nu au modificat deloc garda la sol. Mare pacat! cred ca se va vedea acest lucru in vanzari. Numai bine! 
- 
                alehandro69, joi, 09.01.2014 18:42Pretul este mult prea mare si fiabilitate deosebit de redusa...Intrati pe forum Opel si aflati pareri de la proprietari....Electronica e varza si mereu trebue resetatamsterse erorile,ca doar nu stau degeaba inginerii lor,fara salarii si ciupeli grase!! Doar un test si cateva operatii de 30 minute te pot duce la 250 ron.. Eu personal la 37 de mi de euro...deci cu mai putini banutzi... as lua un Suv japonez,chiar si second hand...care are cel putin 150 cp si ma tine o viata...chiar X-trail nou,e foarte bun http://www.automarket.ro/masini-noi/nissan/x-trail-2010-20-dci-150cp-elegance-auto-105423/specificatii.html 
- 
                MarchenM, joi, 09.01.2014 19:05Pe mine altceva ma dezamageste: masina asta are 195 CP si acceleratia 0-100 km o face in 9,9 sec. Unde e puterea? Se pierde datorita transmisiei prost concepute. Pai si atunci nu e mai buna varianta de 163 CP care are si un consum mult mai bun? Daca nu avea 4x4, masina asta nu merita nici cea mai mica atentie. Dar chiar si asa, la pretul asta trebuie sa-ti placa la nebunie marca Opel sa faci alegerea asta. Pacat totusi, caci masina in sine arata bine, mai ales varianta asta break. 
- 
                ..., vineri, 10.01.2014 20:12Passat Alltrack-latime: -cu oglinzi pliate: 1820 mm; -cu tot cu oglinzi: 2062 mm; Opel Country Tourer-latime: -cu oglinzi pliate: 1858mm; -cu tot cu oglinzi: 2084mm; Sa facem un pic de matematica, ca vad ca e nevoie. -cu oglinzi pliate: 1858-1820=38mm, adica 3,8 cm. -cu tot cu oglinzi: 2084-2062=22mm, adica 2,2 cm. Prin urmare Opel este mai lat decat Passat cu 3,8 cm cand are oglinzile pliate si cu 2,2 cm cand nu le are. Cum ati ajuns sa spuneti ca e mai lat cu 15 cm? Si dupa cum spuneam, nici macar comparat cu Golf nu exista asemenea diferenta. Golf are are 2027 mm cu tot cu oglinzi si iese o diferenta de 5,7 cm :)))) fata de Opel . 
- 
                arogantul, vineri, 10.01.2014 23:26la pretul asta iti iei un XC70 si nu te doare capul 
- 
                Ioan, vineri, 07.02.2014 22:27Influentati probabil de review-urile negative - In zilele astea e oferta - modelul full - de 49.000 euro am reusit sa il scot la 33.000 euro - la banii astia si la ce ofera - nu cred ca exista alternativa mai buna pe piata momentan 
- 
                Insignia 0-100 8..9, sâmbătă, 15.11.2014 02:18totusi modelul acesta face suta in 8.9 secunde nu 9.9 dar se pare ca domnii de la AM daca nu vine de fiecare data cineva sa le atraga atentia ei lasa totul asa eronat cum este. 
Citeste si
- 
            
                                 DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot
- 
            
                                 DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot
- 
            
                                 DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot
- 
            
                                 DRIVE TEST | vineri, 17 octombrieRachetă de familieDacă ești cuminte, noul BMW M5 Touring te impresionează cu normalitatea lui. Dar, dacă știi ce butoane să apeși devine imediat o adevărată rachetă de familie. Asta am aflat în testul nostru. Înainte să îl citești, te invităm să urmărești și clipul pe care ți l-am pregătit. Citeste tot DRIVE TEST | vineri, 17 octombrieRachetă de familieDacă ești cuminte, noul BMW M5 Touring te impresionează cu normalitatea lui. Dar, dacă știi ce butoane să apeși devine imediat o adevărată rachetă de familie. Asta am aflat în testul nostru. Înainte să îl citești, te invităm să urmărești și clipul pe care ți l-am pregătit. Citeste tot
- 
            
                                 DRIVE TEST | marţi, 14 octombrieGata hibernareaOpel Frontera a rămas întipărit în mintea oamenilor ca un SUV foarte capabil pe teren accidentat. Dar așa cum am văzut în industria auto în ultimii ani, nume consacrate au fost reînviate și, uneori, nu mai au nicio legătură cu modelul original. De exemplu, Ford Puma. Nu este cazul lui Frontera care a rămas un SUV, dar a schimbat segmentul. A intrat în familia modelelor compacte, un segment pe care se pare că orice client și-l dorește. Citeste tot DRIVE TEST | marţi, 14 octombrieGata hibernareaOpel Frontera a rămas întipărit în mintea oamenilor ca un SUV foarte capabil pe teren accidentat. Dar așa cum am văzut în industria auto în ultimii ani, nume consacrate au fost reînviate și, uneori, nu mai au nicio legătură cu modelul original. De exemplu, Ford Puma. Nu este cazul lui Frontera care a rămas un SUV, dar a schimbat segmentul. A intrat în familia modelelor compacte, un segment pe care se pare că orice client și-l dorește. Citeste tot
Comentariile sunt de prisos la un opel de 47000 E. Si totusi ar merita daca ai primi la el bonus sediul reprezentantei.