Volumul 2
După ce a luat lumea pe nepregătite în 2007, reușind să inventeze un nou segment, Nissan Qashqai vine în 2014 într-o nouă generație care speră să se ridice peste nivelul anterioarei. Am testat mașina în Spania și vă spunem de ce are toate șansele să facă asta.
-
mog, luni, 27.01.2014 11:14
Nu inteleg aia cu "nu ne`a placut concurenta acerba din segment" ati dori sa existe doar qashqai sau cum? mie imi place mult cum arata, interior exterior. pacat ca nu au si o varianta mai potenta, un 2.0 diesel. Si mai cred ca ar fi mers si 1.4 tce pe masina asta. Ce greutate are? Ce nu`mi place insa, de ce incep sa renunte la 4x4? ...si nu inteleg mai ales, de ce ti`ai lua o masina de genul asta, fara 4x4...
-
slVW_83, luni, 27.01.2014 11:26
O astfel de masina fara 4x4 nu merita dupa parerea mea. Sa dai mii de euro in plus doar pentru 4-5 cm de garda la sol mi se pare cam cuidat. Cred ca-i buna pentru cei care vor "jip", sa le gadile ego-ul!
-
slVW_83, luni, 27.01.2014 11:27
*ciudat, sorry.
-
2-10, luni, 27.01.2014 11:44
Pentru cei fac escapade in natura e o masina excelenta. Si aici nu ma refer la drumuri pe care merge doar taf-ul sau offroad-ere pursange, ci la drumuri de deal/munte unde nu vrei sa-ti pui la bataie baia de ulei sau dedesuptul masinii, si unde cei 5-6 cm chiar fac diferenta. Tractiunea 4x4 nu prea is are sensul, creste consumul cu cel putin 1L/100 cm si daca nu o scoti in pe drumuri "extreme", mai raman 4-5 zile pe an cand ti-ar chiar fi de folos (parerea mea).
-
Inexo-cuantic, luni, 27.01.2014 11:47
Ce-i drept noul Qashqai ofera un interior mai spatios si mai rafinat si o gama de motoare eficiente, este mai matur si mai elegant. Insa pentru 1.6 dci as opta tot pentru cutia manuala in locul celei CVT, ca si acest 1.5. Oricum nu sunt eu clientul tinta pt aceasta masina, in acesti bani putand alege alte variante premium, cum ar fu Countryman, care dincolo de preferinte, Countryman este un model cu un design si o tinuta de drum caracteristice marcii Mini. Dotat si cu tractiunea integrala care este gata sa scrie istorie. Sa auzim numai de bine !
-
Nicky, luni, 27.01.2014 11:54
E f. simplu de ce renunta la 4x4 : fiecare nou model este mai mare(L si l) si automat apar costuri noi si plus gadget-uri noi iata cum se duce pretul in sus ! si te prosteste sa-ti cumperi SUV dar fara tractiune integrala si te trezesti iarna ca rade lumea de tine ca nu poti sa iesi dintr-un morman de zapada, nu mai zic sa mergi la munte sau la un pescuit ! Daca vrei 4x4 vinzi un apartament!
-
mm, luni, 27.01.2014 12:20
4x4 merita pt.: 1. stabilitate; 2. aderenta scazuta (zapada, ploaie, noroi, etc; 3. pante mari cu aderenta scazuta (pe macadam, iarba) 4. nisip 5. 4x4 compenseaza partial dezavantajele garzii mai inalte si inca cateva, n-are sens sa continui, nici una din situatiile enumerate nu inseamna off road, dar sa-ti iei masina destinata escapadelor si sa ramai cu ea ca prostu pe plaja este chiar penibil, iar sa dai bani in plus pt. a urca usor bordurile este stupid. (conduc un 4x4 si chiar daca consuma mai mult, n-as renunta la avantaje mai sus enumerate pentru 100 de lei economie la 2500 km)
-
gun cometa, luni, 27.01.2014 12:35
4x4 vine si cu greutate in plus... Pai daca acum are un sprint 0-100kmh peste 12 secunde, inchipuiti-va cu sistem 4x4 dinamica slaba ar avea ... Poate pe alta motorizare , mai puternica, 4x4 ar merita introdus.
-
gigi, luni, 27.01.2014 12:37
@mm " sa ramai cu ea ca prostu pe plaja este chiar penibil" ... esti exemplu tipic de cocalar. Masina nu e facuta sa mergi cu ea pe plaja.
-
gosha, luni, 27.01.2014 13:10
Pacat ca acest test s-a facut fara a avea macar o referinta de pret. Ati pus 4 stele. Ce inseamna asta, e mult, putin...? Comparati cu concurenta dar pretul? Din punctul meu de vedere, tendinta in general nu mai este catre 4x4 cel putin in Europa unde iernile s-au cam scurtat si in schimb se pune accent pe econimie de combustibil si noxe reduse Iata ca in Bucuresti abia pe 25 ianuarie a nins si posibil sa fie si singura zapada pe acest sezon, asa ca...de ce 4x4? Si mai e ceva de regula se fac statistic de vanzare si daca se vede ca cerere acopera o anumita configuratie, aceea se urmareste nu se fac declinari de la regula.
-
eu, luni, 27.01.2014 13:47
Eu am un Qashqai de 1,5 dci si sunt foarte multumit de el. Nu am optat pt 4X4 din cauza banilor, evident. Dar nu pot sa zic ca am neaparata nevoie de acest sistem, desi ar fi fost probabil mai usor cu el. Am fost cu QQ si la ski, si la pescuit, si la vulcanii noroiosi, unde m-am oprit in varful dealului. Si azi am fost si prin Bucuresti :)) Si nu, pe plaja nu am vrut sa merg. Era plina oricum de cocalari...
-
Sabin, luni, 27.01.2014 14:59
Am si eu un Quashqai model 2011 cu motor de 1,5 diesel. Pot sa spun ca e destul de bun, desi motorul clar e slab pentru o caroserie de 1,4 tone, dar cel mai tare ma enerveaza faptul ca in momentul in care deschid luneta, nu reusesc (1,87m inalitme) sa intru sub ea va da-ti seama ca am dat cateva capete si cuvinte cu *** mi-au iesit pe gura si un alt lucru pozitia la volan, mai un pic si imi trebuia turela. Ca sa reusesc sa vad pietonii de pe margine soselei trebuie sa imi aplec capul pentru a putea vedea pe sub oglinda retrovizoare. Mai sunt cateva, dar ma opresc aici, poate sunt si prea inalt pentru masina asta, doar e facuta de japonezi(cica) care nu exceleaza prin inaltime.
-
gosha, luni, 27.01.2014 15:19
@Sabin, eu tot 1.87 am si nu am probleme cu vizibilitatea. Cu scaunul pe pozitia minim jos chiar nu sunt probleme. Dar da la varinata cu plafon apar proble. La modelul nou (tocmai prezentat) haionul se deschide mai mult deci nu vor mai fi probleme de acest fel, la fel si usile se vor deschide la un unghi mai mare.
-
nissan=renault, luni, 27.01.2014 19:42
oare de ce sunt 3 articole despre noul Qashqai intr-o saptamana, fara ca el sa se fi lansat inca in romania, in timp ce in ultimele luni s-au lansat cateva noi marci despre care Automarket n-a scos o vorbulita?
-
Lache, luni, 27.01.2014 19:45
@Sabin,trebuie sa inteleg ca nu ai facut un drive test cu masina asta? Probabil,ca daca ai fi facut unul,ai fi observant o gramada din defectele enumerate de tine mai sus. Iar japonezii au masini mai inalte decat cele europene.Majoritatea.Punem pariu?
-
Catalin, luni, 27.01.2014 21:59
"Consum declarat de producator": am avut in test un compact premium german; 11 litri am alimentat azi pentru 130 km traseu. E chiar putin pentru vreme de iarna :)) "Nu vad la 1.87 pe sub retrovizor" - scuza-ma dar nu te urcasei in masina pana s-o cumperi ? Cat despre preturi sunt disponibile deja in Germania - site-ul oficial Nissan. Ne putem face o idee cat de cat, in sensul ca nu vom avea bani si de 4*4 ...
-
Catalin, luni, 27.01.2014 22:54
am uitat ceva: masina din fotografii este la 35-36.000 ca popa
-
mog, marţi, 28.01.2014 10:51
si daca nu`ti pui 4x4 ca nu ai bani, de ce iti iei small suv din asta si nu o compacta, care cu siguranta e mai ieftina ? doar ca ai o garda la sol mai mare? daca afirmi ca 4x4 ala te ajuta doar iarna (ceea ce e total neadevarat) , garda la sol cand te ajuta?
-
Lucian, marţi, 28.01.2014 10:52
In Germania, noul Qashqai pleaca de la 20.000 euro. Scump domnule, scump...
-
Alecs, marţi, 28.01.2014 15:45
@Lucian Scump in comparatie cu ce?
-
@Alecs, marţi, 28.01.2014 16:45
In comparatie cu veniturile romanilor. Asta se va reflecta in numarul de unitati vandute.
-
Alecs, marţi, 28.01.2014 16:52
Atunci ar tre' sa catalogam orice masina depaseste 20.000 EUR ca fiind prea " " ptr Romania. Numarul de unitati vandute cum? Total unde incluzi toate clase sau strict clasa crossover-elor ? Sau categoriei clientilor carora li se adreseaza? Fii mai specific.
-
cash cu cai, marţi, 28.01.2014 21:48
Intamplator, cea mai buna masina e cea pe care o ai ! Restul e.....parere!
-
auto_fan, vineri, 31.01.2014 16:11
Un cuvant despre noile telescoape cu piston dublu ce echipeaza noul Qashqai? Inteleg ca fac o treaba excelenta in a mentine un control foarte bun, oferind in acelasi timp un confort ridicat.
-
@Lucian @@Alecs, luni, 03.02.2014 21:24
E o mare imbecilitate sa iei ca referinta preturile din Germania legandu-te de veniturile romanilor din Romania... pai noi traim in Germania amice? Politica de pret difera fata de Romania. Si n-ai tu grija, Qashqai se vinde bine in segmentul lui chiar si in Romania.
-
Dan, marţi, 25.02.2014 23:46
Modelul din poze e versiunea de top Tekna. Pt. modelul cu motor 1.5dci pretul este de 26.790 euro. Preturile pt. RO incep de la Visia 1.2 la 18690 euro si ajung pana la 31690 euro la Tekna 1.6dci 4x4 cu pachet Safety Shiled Plus. Chiar daca nu a fost inca lansat oficial noul modelul a ajuns si in showroom-urile din RO.
-
Dan, marţi, 25.02.2014 23:49
Un PS. la preturile care le-am postat mai sus: Preturile nu contin si vopseaua metalizata adica inca 500 de euro.
-
danIiel.s, duminică, 29.11.2015 21:59
sincer nu-si merita banii , dupa jumatate de an de la achizitie , c-am regret ca nu am analizat mai bine oferta , lasa de dorit calitatea - pret
-
Akaem, sâmbătă, 22.04.2017 11:22
Pozele par mai degraba pt versiunea Tekna...
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Ce bun mi-ar fi fost azi unu dasta 4x4!! :)