
Doi într-o barcă
Într-o industrie în care designerii sunt mai degrabă conservatori, francezii de la Citroen reușesc constant să producă mașini în fața cărora să exclami “Îmi place, e excelentă” sau “E urâtă cu spume”. Inevitabil, acestea sunt cele mai întâlnite reacții și în cazul noului C4 Cactus facelift.
-
pipo, marţi, 05.06.2018 18:04
De cand a aparut primul Cactus si pana acum eu unul tot nu am reusit sa-mi fac macar o parere , chiar nu inteleg acest concept. Abunda de elemente de design inovative atat la interior cat si la exterior care imi plac dar ce imediat sunt "anulate" de altele oribile sau banale. Francezii sunt cunoscuti pt. afinitatea catre astfel de ciudatenii in privinta design-ului si tre sa recunoastem ca de-a lungul istoriei au nimerit-o de cateva ori. Dar parca sper totusi ca sa nu fie cazul de data asta. Sunt convins insa ca acest model are fanii lui , mai ales prin vest, am vazut destule pe-acolo si in general arata mai bine in realitate acest concept Cactus/Aircross. Daca alegi culorile potrivite la ext/int e chiar spectaculos. Dar in sfarsit, pe partea tehnica se pare ca nimic nou sub soare si acelasi 1,2 Puretech de care deja mi s-au sterpezit dintii si de care sincer nu am fost niciodata impresionat in varianta sa turbo. Oare or mai fi imbunatatit si ei ceva pe la cutiile alea manuale, pe la tinuta de drum ?
-
Andrei, miercuri, 06.06.2018 13:46
"Dar marea noutate este suspensia hidraulică Progressive Hydraulic Cushions (PHC), C4 Cactus facelift devenind primul model european al francezilor care renunță la suspensia pneumatică." Citroen nu avea suspensie pneumatica pe nicio masina, deci C4 nu are cum sa renunte la ea. Singura masina cu suspensie hidro-pneumatica era defunctul C5, in rest toate aveau/au suspensie normala. Intr-adevar, acum nicio masina Citroen nu mai beneficiaza de suspensia respectiva...alternativa asta de la C4 fiind cu totul altceva, o varianta low-cost
-
someone, miercuri, 06.06.2018 16:02
ecosport nu are ecoboost de 120 hp de 1.5 , doar kuga......gresesc?
-
willow, vineri, 08.06.2018 14:44
Andrei, pneumatic inseamna pe baza de gaz, adica amortizoare pe gaz cum sunt majoritatea din zilele noastre. Hidraulic, inseamna cu lichid. Acum iti dai seama ce a vrut sa zica autorul cu propozitia: "Dar marea noutate este suspensia hidraulică Progressive Hydraulic Cushions (PHC), C4 Cactus facelift devenind primul model european al francezilor care renunță la suspensia pneumatică" ?
-
adi_10, vineri, 15.06.2018 16:41
ciudata masina...nu as da 20.000 de euro pe asa ceva
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
Citroën (și nu *Citroen*, btw) pare c-a luat-o pe pustii de cînd la cîrmă-i Mme Linda Jackson. Departe de mine anti-feminismul, dar unele domenii nu se pupă neam cu *businesswomen*. Și nici cu globalizarea pro-chineză, oricît de importantă ar fi piașa asiatică (și) pentru francezi. Consecințe: structura aberant-încălecată a gamei Citroën, abandonarea soluțiilor tehnice realmente revoluționare tipice mărcii pe vremuri plus designul cu intenții de originalitate, dar nu pe gustul oricui (al meu în orice caz nu. :-)) C3/Aircross/C4/C5 seamănă-n final toate cu personaje din desene animate după mine (sau cu Le Concombre Masqué din Pif Poche :-)) Strict ontopic, C4-n declnarea asta semi-decactusizată nu-i o mașină rea, dar cred că va avea viață grea în afara Hexagonului.