3 în 1
Pe o piață auto în continuă schimbare, e tot mai greu să intuiești segmentul care va atrage publicul. Așa că, uneori, un mix ar putea să-ți asigure succesul. Citroen C4X este o mașină cu personalitate triplă: crossover, break și sedan. L-am condus și ți-am pregătit, așa cum te-am obișnuit, și un video în care poți admira modelul francez din toate unghiurile.
-
mika, joi, 09.11.2023 14:33
@joe Sunt convins ca poti scoate si sub 10, daca il conduci rezonabil si nu ca un adolescent scapat la masina parintilor, cum fac majoriatea jurnalistilor cand se vad cu masina de presa si rezervorul plin.
-
ds, joi, 09.11.2023 14:42
"...vibrațiile simțite la oprirea și pornirea propulsorului de către sistemul Start/Stop. Dacă ai ghinionul să stai foarte mult în trafic, le vei simți destul de des." Ghinionul și-l mai face și omul cu mâna lui. Pentru așa ceva există buton pentru activare/dezactivare.
-
^^^, joi, 09.11.2023 14:46
cica la astea noi s-a scos butonul ala.
-
alex_cu_a_mic, joi, 09.11.2023 16:00
@AM Poate adaugati si o viteza medie la consumul pe care il scoateti si detaliati si daca ati folosit start-stop-ul. Nu de alta dar traficul "sufocant" nu inseamna nimic. 13% la 10km/h e un consum bun pentru motorul asta insa 13% cu o viteza medie de 25km/h e un consum oribil. Apropo, consum de 13% scotea in oras si un 1.8-2.0 de acum 20 de ani.
-
dan_grc, joi, 09.11.2023 19:09
Motoarele turbo mici pe benzină sunt praf la consum, mai ales extraurban, dar și urban, puse pe SUV-ulete cu roti de 19, ceva deosebit .
-
Andrei, joi, 09.11.2023 23:25
Rotile de 19 nu influențează foarte mult raportat la greutatea SUV-ului. Dar da, motoarele astea sunt pentru mediu urban și limitrof. Altfel nu doar ca le muncești din greu dar și consuma mult. Plaja de turații și sarcină optime e foarte îngustă. Eu închiriez masina de câteva ori pe an și am testat diverse modele cu motor 1l - 1.2l. Cu sau fără turbo. Unele sunt ok, de exemplu EcoBoost, care mai nou e și hibrid. Sau tot hibrid la Fiat 500. Dar altele sunt dezastru. Pe autostradă, 130km/h, in a 5-a, încetinește cu pedala la podea. În a 4-a menține viteza dar gâfâie, iar în a 3 parca trăiește dar bea benzina ca o cămilă. Nu mai știu ce model era, posibil sa fi fost și prost întreținută. La fel și pe drumuri de munte - iei minim 1.5 turbo, preferabil 2l.
-
George Simion, vineri, 10.11.2023 04:33
e masina lgb++...lumea vrea tancuri, nu conteaza ca sunt praf defapt. iar benzinarele trebuie sa stii sa le turezi, altfel te plangi aiurea ca un dizelist.
-
Trilulilu, vineri, 10.11.2023 07:41
Ăsta-i suv?! Doar pentru că are 16cm gardă? Păi clasicul Logan are 15 fără jante de 19. O struțo-cămilă marca Citroen. Cu 31000 iți poți lua Tucson. Ba chiar și Kodiak dacă mai adaugi 2-3000.
-
Nu mai vorbiți din cărți!, vineri, 10.11.2023 09:00
@dan_grc Din foto văd că ai bmw, bănuiesc că diesel. Sau, mai bine zis, musai diesel. Că așa trebuie să aibă orice proprietar de bmw. Așa că e normal să ai un dinte împotriva benzinarelor cu motor de 1-1.2 Deh, multe trec fluierând pe lăngă bmw tău model 2003. Așadar, nu știu câte motoare mici ai condus dar, ca unul care merg zilnic cu așa ceva, iar firma la care lucrez are o întreagă flotă, și vreau să zic că de căteva ori pe lună merg distanțe considerabile pe autostradă, zic că acestea se comportă super bine la consum, inclusiv la viteze de 130-140-150 km/h. Și știu foarte bine ce spun! Condu o Skoda Octavia sau un Ford EcoSport cu motor de 1l și vezi ce resurse are în treapta a cincea la 130. @George Simion La fel ca tizul tău, ești praf!
-
^^^^, vineri, 10.11.2023 09:26
prietene ce ai fumat. Ai grija ca sunt multe filtre. Nu te baza ca opresc doar BMW-uri.
-
Mone, vineri, 10.11.2023 12:57
@alex_cu_a_mic, Consumul de 13% a fost la o viteză medie de 17 km/h. Sistemul Start/Stop a fost pornit tot timpul.
-
ds, vineri, 10.11.2023 14:55
Comparativ, la aceeași viteză medie de 17 km/h, cu un motor de 1.0 l am scos un consum de 10,2%.
-
@Mone, vineri, 10.11.2023 20:47
pe bune, iar ne dati poze cu jegul de sub capota? voi chiar o faceti intentionat?
-
@@, sâmbătă, 11.11.2023 02:26
e periculos sa indepartezi praful. ar trebui spuma speciala si compresor. am auzit si de ceva cu aburi dar n-am incercat de teama.
-
quest, sâmbătă, 11.11.2023 09:52
@AM,AM c4x este cu 24 cm mai lunga decat c4. nu e clar, are portbagajul mai lung,sau diferentele sunt mai multe
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 23 octombrieDefiniția hot hatch-uluiAm avut ocazia să conducem noul Volkswagen Golf GTI facelift chiar acasă la el, la Wolfsburg. Pe scurt, Golf GTI este în continuare definiția hot hatch-ului. Dezbatem subiectul pe larg în rândurile care urmează. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
13 la sută în oraș? Unde- i economia,nivelul redus de poluare din motoarele cu 3 cilindri la preț de 4 cilindri?