Pseudo Toreador
În versiunea cu 150 de cai putere, pe care am testat-o noi, Cupra Leon este un mic toreador sau, dacă vrei, un toreador în devenire. Mai are nevoie de puțină experiență (cai putere în cazul său) pentru a se bate cu "tauri" ca Volkswagen Golf GTI. Ca de obicei, pe lângă articol, ți-am pregătit și un video cu modelul spaniol.
-
Naicul, miercuri, 22.11.2023 09:01
Il tot comparati cu Hyundai 1.4 140 CP...pai nu mai este demult acevst motor in oferta lor. A fost inlocuit cu 1.5 160 CP.
-
ds, miercuri, 22.11.2023 11:02
Cupra a fost definita de la inceput ca "cea mai sportiva expresie a marcii Seat", chiar si AM o numeste "compania de performanta". Pai unde-i performanta la 150 cp si 250 Nm? Ca un banal Duster de 1.3 are tot atat si nu e denumit pompos "sportiva"... Nici, macar, la 0-100 km/h nu rupe gura. sau o fi sportiva doar la consum? Incurcate-s caile marketing-ului!
-
@ds, miercuri, 22.11.2023 11:06
Când vine vorba de sportivitate contează și altele, nu doar puterea. Suspensia, frânele, distribuția greutății.
-
ds, miercuri, 22.11.2023 11:50
@11.06 Serios? Eu pe vechea mașină, un 2.0 hdi, aveam suspensie sport. Asta înseamnă că era o sportivă? Haaaaaa, haaaa! Eu zic că " si altele" contează doar în tandem cu un motor potent, sportiv, nu unul care scoate 1-100 în 8.7 sec., adică cu vreo 3 secunde mai puțin decât un Logan 1.0 Altfel, poți să ai și mama suspensiei sport și super-sportive discuri de frână, dacă motorul este leșinat aia nu se cheamă "sportivă". Sau poate crezi că dacă ai volan sport, gata, mașina e sport. Iar dacă citești cu atenție în articol se mai spune că: " Chiar și așa, performanțele lui Cupra Leon (cu această motorizare) îi cam supără pe fanii înrăiți ai mărcii de performanță din Martorell." De unde atâta sportivitate??
-
Trilulilu, miercuri, 22.11.2023 15:01
Folosesc actuala Octavia, break/combi, manuală cu același motor, fără hibrid. Consum mediu după 46.000km, 6,5km.
-
PMC, miercuri, 22.11.2023 15:49
Am vrut sa scriu si eu dar ds a scris tot ce voiam sa spun si eu. :) +1ds
-
adrian, miercuri, 22.11.2023 16:06
radeti voi dar cei de la VAG au o vorba - daca nu pare sportiva pune-i un ornament rosu :) cum asta are ceva ornamente eu spun ca este destul de sportiva :))
-
PMC, vineri, 24.11.2023 13:51
Gluma-i gluma, dar masina asta e o pacaleala pe banii clientului. E o bataie de joc. Sa spui ca asa ceva e masina sport e o minciuna sfruntata. Ar putea sa le fie rusine alora de la vag...
-
parere, sâmbătă, 02.12.2023 18:05
Prefer Duster decat asta. Plasticele sunt mai calitative la Dacia.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Hyundai i30 N Performance, sau i30N cum il stie toata lumea, are o singura motorizare, cea de 2.0 litri si 280 CP. Nu am cunostinta nici ca pe alta piata sa aiba motorizarea de 1.4 litri mentionata in articol.