Pseudo Toreador
În versiunea cu 150 de cai putere, pe care am testat-o noi, Cupra Leon este un mic toreador sau, dacă vrei, un toreador în devenire. Mai are nevoie de puțină experiență (cai putere în cazul său) pentru a se bate cu "tauri" ca Volkswagen Golf GTI. Ca de obicei, pe lângă articol, ți-am pregătit și un video cu modelul spaniol.
-
Naicul, miercuri, 22.11.2023 09:01
Il tot comparati cu Hyundai 1.4 140 CP...pai nu mai este demult acevst motor in oferta lor. A fost inlocuit cu 1.5 160 CP.
-
ds, miercuri, 22.11.2023 11:02
Cupra a fost definita de la inceput ca "cea mai sportiva expresie a marcii Seat", chiar si AM o numeste "compania de performanta". Pai unde-i performanta la 150 cp si 250 Nm? Ca un banal Duster de 1.3 are tot atat si nu e denumit pompos "sportiva"... Nici, macar, la 0-100 km/h nu rupe gura. sau o fi sportiva doar la consum? Incurcate-s caile marketing-ului!
-
@ds, miercuri, 22.11.2023 11:06
Când vine vorba de sportivitate contează și altele, nu doar puterea. Suspensia, frânele, distribuția greutății.
-
ds, miercuri, 22.11.2023 11:50
@11.06 Serios? Eu pe vechea mașină, un 2.0 hdi, aveam suspensie sport. Asta înseamnă că era o sportivă? Haaaaaa, haaaa! Eu zic că " si altele" contează doar în tandem cu un motor potent, sportiv, nu unul care scoate 1-100 în 8.7 sec., adică cu vreo 3 secunde mai puțin decât un Logan 1.0 Altfel, poți să ai și mama suspensiei sport și super-sportive discuri de frână, dacă motorul este leșinat aia nu se cheamă "sportivă". Sau poate crezi că dacă ai volan sport, gata, mașina e sport. Iar dacă citești cu atenție în articol se mai spune că: " Chiar și așa, performanțele lui Cupra Leon (cu această motorizare) îi cam supără pe fanii înrăiți ai mărcii de performanță din Martorell." De unde atâta sportivitate??
-
Trilulilu, miercuri, 22.11.2023 15:01
Folosesc actuala Octavia, break/combi, manuală cu același motor, fără hibrid. Consum mediu după 46.000km, 6,5km.
-
PMC, miercuri, 22.11.2023 15:49
Am vrut sa scriu si eu dar ds a scris tot ce voiam sa spun si eu. :) +1ds
-
adrian, miercuri, 22.11.2023 16:06
radeti voi dar cei de la VAG au o vorba - daca nu pare sportiva pune-i un ornament rosu :) cum asta are ceva ornamente eu spun ca este destul de sportiva :))
-
PMC, vineri, 24.11.2023 13:51
Gluma-i gluma, dar masina asta e o pacaleala pe banii clientului. E o bataie de joc. Sa spui ca asa ceva e masina sport e o minciuna sfruntata. Ar putea sa le fie rusine alora de la vag...
-
parere, sâmbătă, 02.12.2023 18:05
Prefer Duster decat asta. Plasticele sunt mai calitative la Dacia.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 19 septembrieVive la FranceNoua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 28 augustDulce și săratHyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 22 augustRemarcabilÎn ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 6 augustGrand TourerMercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 18 iulieGerman sub acoperireAm fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
Hyundai i30 N Performance, sau i30N cum il stie toata lumea, are o singura motorizare, cea de 2.0 litri si 280 CP. Nu am cunostinta nici ca pe alta piata sa aiba motorizarea de 1.4 litri mentionata in articol.