
Atac la Stepway
Ford mizează pe apetitul clienților pentru SUV-uri și crossovere și lansează versiunea Fiesta Active. O gardă la sol mai mare, protecții pentru caroserie și aceleași calități dinamice pe care deja le cunoaștem sunt ingredientele cu care producătorul american speră să câștige inimile europenilor. Am testat Fiesta Active în versiunea de 100 CP și cutie automată.
-
unu, miercuri, 30.05.2018 13:09
cu garda mai mica decat sandero simplu...nu mai zic de pret...
-
ProMasiniFiabile, miercuri, 30.05.2018 15:06
Ford are in permanenta discount-uri de ~20% din pret.
-
Sorin, miercuri, 30.05.2018 15:44
Doar mie mi se pare ciudat acest model de janta? Cu spitele orientate in sensuri opuse pe o parte fata de cealalta...
-
DanG, miercuri, 30.05.2018 16:15
- Consum 7,2 la motor de 1 litru. Conduc 2.0 TDI de 3 ani si oricat am dat in ea nu mi-a luat pe termen lung mai mult de 5,7. Acum sunt la 5,3 consum pe termen lung. - Am vazut cateva pe strada, arata chiar ok din fata Masina, e o prezenta placuta. - Stiu ca nu trebuie sa judeci o masina decat dupa ce ai testat-o, dar cand vad poze cu interiorul parca aud si simt mizeria aia de plastic de pe usi. Cum naiba sa faci asa ceva in 2018? - De pret s-a zis mai sus, 18.000 EURO :)) Il tavaleste VW Polo, de Dacia ce sa mai zicem
-
dany, miercuri, 30.05.2018 18:04
cica ataca la nu stiu cine... de aici se subintelege ca nu stiu cine e etalonul, masina mai buna... bai fratilor, nu stiu cine e doar o masina care te transporta intre doua locuri, iar Fiesta este o masinuta care iti pune zambetul pe buze
-
Kirotractor, miercuri, 30.05.2018 19:33
@Moldovean: Corect, am mai zis-o mai mulți p-aici: doar Ka+ Active ar putea concura Sandero Stepway - mai ales dacă va fi produs la Craiova. @Sorin: Jantele Al cu design al spițelor non-radial (asimetric, gen *turbină* etc) n-au cum să arate identic pe laturile stg/dr. - doar dacă s-ar produce special două pt stg. și două pt. dreapta. E similar chestiei cu izomerii *levo/dextro* de la chimie. În rest, prețul e într-adevăr... periculos de aproape de-al ST-ului, însă unii vor aprecia poate ținuta de drum remarcabilă și echiparea cu diverse sisteme de asistare/avertizare (după mine profund enervante majoritatea, da-i doar părerea mea de boșorog retrograd. :-)). Și stilul cu laturile *sculptate* e la modă, ca să nu mai zic de plasticele alea trendy de sub bări, cu rol mai mult decorativ. De garda la sol modestă nu mai zic nimic, că m-aș repeta. Nu prea înțeleg însă rostul supraalimentării versiunii de 85 CP (tot 1.0 Ecoboost, spre deosebire de tricilindrul aspirat de 1.084 cmc de aceeași putere al versiunii normale.) Cred oricum că se va vinde binișor, dar nu la preț de listă fiindcă, repet, ala noi vor fi în continuare preferate Dusterul 4x4 ori Vitare Allgrip cam la aceiași bani. ...Ori, la max. 12.500, Swift-ul Allgrip - deși ceva mai mic tot 4x4, f. fiabil și cu o gardă la sol similară.
-
Kirotractor, joi, 31.05.2018 09:10
P.S. Critica ref. la ...titlu nu anulează totuși calitatea articolului, scris f. bine de Cornel - și ilustrat sugestiv, inclusiv cu instantanee pe drumuri neasfaltate (lipsă la alte teste 4x4, vb lui @pipo.) ...Imagini care evidențiază însă și mai acut garda la sol modestă - mai ales la nivelul scutului motor oarecum vizibil (și care, btw, am fi fost curioși dacă-i din plastic sau metalic.) Concluzie, dar și sugestie: n-ar strica la unele teste și cîte-o poză... de jos în sus (mai clar, făcută pe o rampă.)
-
vianu, joi, 31.05.2018 09:23
un pseudo mini-micro-etc-suv...adica doar niste plastice pentru a pacali usor ochii...si a se lasa altii pacaliti (inclusiv de un titlu ales nefericit). N-are nici o treaba cu Stepway or Swift. Sa fim seriosi. Astia de la Ford au hotarat sa acopere toate (aproape toate) gusturile in materie de design exterior si de pretentii de calitate interioare. Doar design nimic altceva. Deci vad absolut inutila fortarea unor comparatii si asocieri cu modele cu destinatie mai clara (pret, echipari, calitate) dar si posibilitati mai reduse de personalizare. cat despre frica aia ca plasticele alea de pe usi vor zornai ....hmmm....ridicol.
-
pipo, joi, 31.05.2018 12:36
Eu nu stiu cati clienti isi vor cumpara acest model pt. drumurile alea sugerate de poze. Chiar nu vad de ce nu ai alege un EcoSport pt. asa ceva daca vrei neaparat Ford , ca sa nu mai vorbesc ca in banii aia iti iei lejer un Duster bine echipat sau poate un Vitara , daca drumuri neasfaltate printre dealuri ai in cap . Cred ca design-ul citadin face acest model ideal pt. orase ca Bucuresti unde urcatul/parcatul pe borduri/trotuare a devenit o "necesitate" din pacate si e chiar incurajat (la noi la birou de ex., au interzis parcarea pe bulevard recent si ne-au indicat sa parcam pe trotuare , adica sa urci niste borduri de peste 20 cm) . Mie imi pare ca acest model e un atac flancat (adica nu chiar pe fata) la modele ca si Captur sau 2008 daca compar dimensiunile , pretul si targetul de cumparatori.
-
Adrian, joi, 31.05.2018 13:06
"Dacia Sandero Stepway echipată cu motorul 0.9 TCe de 90 de cai putere și transmisia pilotată cu cinci rapoarte consumă, în medie, 5.1 litri/100 de kilometri." Real modelull asta ia in jur de 10% in Bucuresti - afara daca nu mergi pe autostrada poate sa se apropie de cat zic ei acolo Orice masina automata pe benzina in Bucuresti nu are cum sa ia mai putin de 9 daca o conduci la ore normale - nu seara dupa 8 Nu prea are ce atac sa faca la Stepway ca nu are cum - diferenta de peste 6000 EURO e aproape cat un Logan chel - despre ce vorbim. Segmentelel sunt total difertite - oricum la pretul asta as merge cu ochii inchisi pe o Vitara care e 4x4 totusi - chiar daca si ea are plastice pe fetele de usi
-
garda la sol, joi, 31.05.2018 14:05
De curiozitate, pe ce fel de drumuri merg unii dintre comentatori dacă sunt așa supărați că e prea mică garda la sol a mașinii ăsteia? Că unui utilizator normal nu îi trebuie gardă la sol mai mare. Poate în două zile la câțiva ani ca să treacă peste zăpada bătătorită pe unele străzi. Dar și în cazul ăsta e suficientă o mașină cu gardă de sol medie.
-
vianu, joi, 31.05.2018 14:27
aia suparatii pe garda la sol nu merg pe drumuri...ei merg pe trotuare si ataca barbateste trotuarele. E cunoscut lucru.... :)
-
unu, joi, 31.05.2018 15:17
@ garda la sol, nu este problema ca nu am cum sa urc unele borduri, dar cand faci tam tam ca e varianta aventuriera a fiestei si are garda la sol mai mica decat multe masini mici care nu promoveaza treaba asta.
-
@unu, vineri, 01.06.2018 09:38
Tam-tam fac comentatorii pe forum. Atât. Ford doar spune că e o variantă înălțată și cu ceva schimbări de design a Fiesta. Nu promovează mașina ca fiind cea cu cea mai mare gardă la sol sau cea mai săritoare de borduri.
-
Kirotractor, luni, 04.06.2018 08:43
@@unu: Nu-i bai dacă opinia ta - deși singulară - diferă de A NOASTRĂ. Problema-i cînd devii ofensiv verbal - consum inutil oricum de energie negativă, fiindcă pe producători îi cam doare-n cot de comentariilenoastre, ale chibiților de pe AM. Ontopic: Toate Fiesta Active testate p-afară aveau pneuri Michelin Super Sport 4 (f. aderente, dar și scump de înlocuit, plus că nu tocmai durabile taman fiindcă-s *sportive*). Mă-ntreb dacă și echiparea pt România e identică - și (din nou poate doar părerea mea) ușor deplasată, fie și pentru un... fals SUV - de fapt fals-fals SUV . :-)
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 25 augustSeducțieNoul Audi A5 este o mașină seducătoare. De ce? Pentru că nu se limitează la a fi admirată, ci te atrage inevitabil, te invită să o descoperi până în cele mai mici detalii. Noi am testat versiunea TDI quattro, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
La 18.550 poate să atace cât vrea că e la o diferență de preț de vreo 7000 euro. Deci să atace în altă parte că și-a greșit rivalul.